Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 19.11.2020 jsem zadal(online) a stejný den odnesl reklamovaný monitor na prodejnu v Mostě, tam se dalo zboží odevzdat poze přes "Samoobslužný Kiosek" odkud si to zaměstnanec ode mne vlastnoručně převzal. Několik dní uběhlo a v aplikaci alzy bylo pořád "Doneste zboží na pobočku", tak jsem napsal e-mail na podporu a dostal jsem 3.12.2020 odpověď že zboží je v pořádku na prodejně a že se pravděpodobně jedná o systémovou chybu.
Den po skončení 30ti denní lhůty jsem napsal a pár dní později i volal a bylo mi řečeno že zboží bylo zaevidováno a sepsáno až 14.12.2020 a tak že mají čas na vyřízení až do 13.1.2021.
Samoobslužný kiosek měl u sebe ceduli že štítky momentálně netiskne takže nemám bohužel nic co by dokázalo že jsem zboží v ten den donesl na prodejnu, kromě zmíněného e-mailu z 3.12.
LCD monitor 31.5" MSI Optix MAG321CQR, Sériové č. KA3H019040212
Chtěl bych vrátit peníze za reklamované zboží.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za posouzení.
Zákazníkova reklamace byla vyřízena dobropisem, tedy k jeho spokojenosti.
S přáním hezkého dne, Martin, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a uzavření případu.
Hodnocení: