Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47299Nefunkční zboží - horkovzdušná friteza

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2020, před 4 lety

Jarmila Slovákovi

Znění stížnosti

Dne 10.12. se slavnostně poprvé otevíral obchod Penny v Chocni. Společnost u příležitosti otevření předem inzerovala výhodný nákup spotřebního zboží - konkrétně horkovzdušná friteza. V obchodě jsem tedy jednu zakoupila za zvýhodněnou cenu v domnění, že se jedná o normální zboží. Nejen, že friteza nefunguje, ale v krabici u fritezy jsem našla reklamační protokol, kde jsem zjistila, že danou fritezu koupila již v listopadu 2019 jiná zákaznice v jiné Penny prodejně a po čtyřech dnech ji reklamovala protože nefungovala. Je přiložena i účtenka od jejího nákupu! A Penny se vůbec nerozpakoval daný výrobek v prosinci 2020 bez opravy dát v jiném městě uvedenou nefunkční fritezu znovu do prodeje! Bez varování, že se jedná o již reklamované zboží, vydával ho jako zboží nové!!!


Produkt

Nefunkční, již zákazníkem vrácená friteza, která byla vydávána za normální zboží . Zn. Vivess


Požadované řešení

Požaduji nový, plně funkční výrobek se zárukou a minimálně omluvu. Uvedený rok starý reklamační protokol a doklad o dvojím prodani vyrobku mohu doložit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 10:52, před 4 lety

Prodávající má povinnost vyplývající z § 10 odst. 6 zákona o ochraně spotřebitele předem zřetelně upozornit spotřebitele na skutečnost, že se jedná o prodej použitého zboží. Porušení této veřejnoprávní povinnosti může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce. Jinak se má za to, že zboží je nové.

Dodání použitého zboží v takovém případě znamená tzv. nesplněnou jakost při převzetí. Spotřebitel pak může uplatnit reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2021 11:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.