Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#4730Rozbitý telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2014, před 10 lety

jiří pohanka

Znění stížnosti

Reklamuji rozbitý telefon . Po 30 dnech čekání jsem kontaktoval prodejce o informaci o mé reklamaci . Ten mi odpovídá ,že nemá žádné informace ze servisního střediska a pokud chci tak vrátí peníze.( co kontakt to minimálně tři dny)Odpovídám ,že souhlasím s vrácením peněz . Prodejce odpovídá ,že peníze nevrátí ,protože balení neobsahuje sluchátka . Posílám sluchátka a opět týden čekám . Opět žádná informace . Znovu kontaktuji výrobce .prý nic nedostal a pokud nedoložím poslání sluchátek podacím lístkem mám smůlu . O tom ,že podací lístek nemám jsem prodejce informoval ještě před touto odpovědí( monitorovaný hovor).


Produkt

Chytrý, dualSIM telefon GSmart Maya M1v2


Požadované řešení

oprava telefonu , nebo vrácení peněz (po odečtení ceny sluchátek)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2014 15:16, před 10 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen vrátit zakoupené zboží a společnost je povinná vrátit spotřebiteli celou kupní cenu. Nemůže-li spotřebitel dodat příslušenství, může si společnost z kupní ceny odečíst cenu za použitá sluchátka, ve zbytku se jedná o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno spotřebiteli. Jednat je nutné s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2014 13:02, před 10 lety

Vážený pane Pohanko, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím můžete mi zaslat číslo objednávky nebo reklamace na e-mailovou adresu overeno@mall.cz? Celou záležitost zkontroluji a budu Vás dále informovat.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:03, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, ani nám nesdělil, zda využil přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.