Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Reklamuji rozbitý telefon . Po 30 dnech čekání jsem kontaktoval prodejce o informaci o mé reklamaci . Ten mi odpovídá ,že nemá žádné informace ze servisního střediska a pokud chci tak vrátí peníze.( co kontakt to minimálně tři dny)Odpovídám ,že souhlasím s vrácením peněz . Prodejce odpovídá ,že peníze nevrátí ,protože balení neobsahuje sluchátka . Posílám sluchátka a opět týden čekám . Opět žádná informace . Znovu kontaktuji výrobce .prý nic nedostal a pokud nedoložím poslání sluchátek podacím lístkem mám smůlu . O tom ,že podací lístek nemám jsem prodejce informoval ještě před touto odpovědí( monitorovaný hovor).
Chytrý, dualSIM telefon GSmart Maya M1v2
oprava telefonu , nebo vrácení peněz (po odečtení ceny sluchátek)
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen vrátit zakoupené zboží a společnost je povinná vrátit spotřebiteli celou kupní cenu. Nemůže-li spotřebitel dodat příslušenství, může si společnost z kupní ceny odečíst cenu za použitá sluchátka, ve zbytku se jedná o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno spotřebiteli. Jednat je nutné s prodávajícím.
Vážený pane Pohanko, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím můžete mi zaslat číslo objednávky nebo reklamace na e-mailovou adresu overeno@mall.cz? Celou záležitost zkontroluji a budu Vás dále informovat.
Veronika,
Mall.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, ani nám nesdělil, zda využil přímého kontaktu na společnost, stížnost uzavíráme.