Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, přišel mi balíček s nějakou točivou hračkou do ruky, kterou jsem si neobjednala a nic jsem neplatila. Banka mi zablokovala kartu s tím, že se mi na ní chtěl někdo provést podivnou transakci, tak kartu banka zablokovala a byla to firma System Centre. Co můžu dělat?
Nechci, aby mi tato firma nic posílala a aby ji někdo prověřil.
|
Tweet |
Dle § 1838 občanského zákoníku platí, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky, nemusí spotřebitel na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Vzhledem k pokusu společnosti strhnout spotřebiteli z platební karty peněžní prostředky však kontaktování společnosti s žádostí o vysvětlení doporučujeme.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.