Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#47306Stav konta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2020, před 4 lety

Pavel Baier

Znění stížnosti

Dne 8.8 jsem měl na kreditu 120Kč. 9.11. už jen 80Kč.

Po celou tuto dobu jsem měl telefon úplně vypnutý.
KAM SE TEDY ZTRATILO 40kČ.

Také mě zajímá Zdali služba na zobrazení kraditu *104*#

je zdarma.


Požadované řešení

ODPOVĚD E-MAILEM NA baierp.@outlook.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 14:57, před 4 lety

Spotřebitel je povinen (zde ve formě srážek z předplaceného kreditu) hradit pouze ty služby, které si prokazatelně objednal. Nemáme možnost ověřit, zda si takové služby skutečně objednal, nebo nikoliv. Stížnost bez dalšího komentáře proto přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2021 15:59, před 4 lety

Dobrý den,

na čerpání Vašeho kreditu se rádi podíváme, avšak potřebovali bychom doplnit Vaše telefonní číslo a výrobní číslo SIM (18 čísel) z důvodu ověření. Napište nám tak, prosím, Váš požadavek na e-mail info@o2guru.cz s uvedenými údaji a my to prověříme. Je možné, že máte na čísle například aktivní nějaký opakující se balíček.
Co se týká kódu pro zjištění stavu kreditu, tak jeho využívání je zdarma.

S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:02, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2021 15:49, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.