Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 8.8 jsem měl na kreditu 120Kč. 9.11. už jen 80Kč.
Po celou tuto dobu jsem měl telefon úplně vypnutý.
KAM SE TEDY ZTRATILO 40kČ.
Také mě zajímá Zdali služba na zobrazení kraditu *104*#
je zdarma.
ODPOVĚD E-MAILEM NA baierp.@outlook.cz
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen (zde ve formě srážek z předplaceného kreditu) hradit pouze ty služby, které si prokazatelně objednal. Nemáme možnost ověřit, zda si takové služby skutečně objednal, nebo nikoliv. Stížnost bez dalšího komentáře proto přeřazujeme na společnost.
Dobrý den,
na čerpání Vašeho kreditu se rádi podíváme, avšak potřebovali bychom doplnit Vaše telefonní číslo a výrobní číslo SIM (18 čísel) z důvodu ověření. Napište nám tak, prosím, Váš požadavek na e-mail info@o2guru.cz s uvedenými údaji a my to prověříme. Je možné, že máte na čísle například aktivní nějaký opakující se balíček.
Co se týká kódu pro zjištění stavu kreditu, tak jeho využívání je zdarma.
S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.