Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes jste mi měli doručit balík na požadovanou adresu s tím, že SMS přišla, že budete v rozmezí od 9h-11h balík doručovat.V 8h ráno jsem byla na vyšetření u doktora, kde jsem byla pár minut.Kurýr mi volal cca 8:05 s tím, že jsem to zjistila po odchodu z ordinace. v 8:20 jsem byla doma. Po pár minutách přišla SMS, že mám balík na Parcelshopu, který se nachází 9km od bydliště!!!! Ještě podotýkám, že balík má 8kg. Jsem těhotná, auto nemám, takže si mám jako platit ještě za autobus!!!??Už tak máte jedno z nejdražších doručení a jelikož nemůžu nic tahat, tak nevím jak balík domů dopravím!! Jelikož jsme menší bytovka a balíky si vzájemně předáváme, když někdo není doma tak dost pochybuji, že kurýr na adresu přijel!! Na svých stránkách nabízíte opakované doručení za 39kč, což už nejde!!Příště zvolím konkurenci!!!
nic.. ztráta zákazníka!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.