Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,od června,kdy došlo ke změně aplikace(ta původní byla po všech stránkách lepší),opakovaně vypadává signál(cca 1/4 času nefunguje).Navíc nelze nastavit titulky,přitom jsem si tuto TV pořídíla zejména kvůli Cinemaxu,kde je většina filmů v původním znění...pořídíla jsem si kvůli tomu i novou televizi.Asi 20x jsem volala na zákaznickou linku i navštívila osobně prodejny_dostalo se mi rozličných odpovědí:aplikace je ještě ve vývoji,zlepší se to,titulky:budou,nebudou nikdy,někde tam určitě jsou apod..1x jsem se dopracovala na hovor s technikem,který řekl,že aplikace je velmi nekvalitní-to sedí,mimo jiné hodně nepřehledná.Žádala jsem návštěvu technika-jen výjezd prý 2000Kč...Měla bych velkou chuť změnit operátora,ale jsem u Vás již 20let a před rokem jsem si sloučila všechny služby a mobily k Vám..Ještě doufám v možnost nápravy,ale už ne dlouho,je absolutně nepřijatelné prodávat cosi ve vývoji a nefunkční.Moje trpělivost je u konce,zvažuji další kroky...zdravím Levová
Aplikace T-mobil TV
Zlepšení signálu a aplikace,možnost stažení titulků.
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.