Společnost


Zdravotnická záchranná služba LIBEREC

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#47315Nedostatečná péče s následkem smrti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2020, před 4 lety

Michal Herman

Znění stížnosti

Dobrý den.
Moje stížnost je na paní doktorku, která přijela a vyšetřovala mého manžela, bohužel jméno ze zprávy nemohu přečíst a v hlavičce zprávy není v tištěné podobě. Do zprávy uvedla milné informace o jeho zdravotním stavu a ne dle našich slov. Manžel špatně dýchal, nemohl jíst, skoro vůbec nepil, musela jsem ho nutit, ale i přesto vypil sotva 0,5 litru, za týden shodil cca 4 kg. Byl hodně vysílený a pořád spal, vždy po probuzení byl zmatený a dezorientován a držel si hlavu v dlaních. I před příjezdem páteční sanitky vstal z gauče, že si jde pro doklady a když došel do šatníku, tak nevěděl z jakého důvodu tam jde, rozhlížel se kolem sebe zmatený. Při pohledu do očí na mne oči ostře zářili, paní doktorka do zprávy napsala zornice izo foto ++, bohužel nevím co to znamená. Toto paní doktorka vůbec do zprávy nenapsala. Po vyšetření, paní doktorka manželovi řekla, že je zdravější než ona sama. Já jsem se zeptala: "Zda to myslí vážně?" a ona mi řekla, že ano. Já jsem řekla, aby manžela odvezli do nemocnice, aby ho pořádně vyšetřili. Na to mi paní doktorka řekla, že by s ním stejně o víkendu nic nedělali a v nemocnici by manžel mohl chytnout COVID a ponechali ho doma. Manžel dýchal jako by běžel maraton a paní doktorka napsala , dýchá se dobře, přiměřená hydratace, bez klidové dušnosti a cyanózy, steno neguje, poslechově bez vedlejších fenomenů. Po telefonické konzultaci s panem doktorem MUDr. Schwarz Zdeněk ponechán na místě. Hned druhý den manžel zkolaboval a další záchranáři ho oživovali téměř hodinu, bohužel i přesto zemřel.


Produkt

Záchranka měla použít EKG přístroj a odvést na podrobné vyšetření.


Požadované řešení

Prosím o posouzení a vyjádření k celé situaci a dalšímu postupu. Předem děkuji Herman.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 12:20, před 4 lety

Stížnost není směřována vůči podnikatelskému subjektu, proto nemůže být řešena prostřednictvím této služby. Stížnost jsme bohužel nuceni uzavřít.

Stěžovatelka se může obrátit se stížností buď

- na Českou lékařskou komoru (do jednoho roku od pochybení lékaře, viz https://www.lkcr.cz/problematika-stiznostni-agendy-358.html#Pod%C3%A1n%C3%AD%20st%C3%AD%C5%BEnosti,%20na%20koho%20je%20mo%C5%BEn%C3%A9%20st%C3%AD%C5%BEnost%20podat),

-nebo přímo na poskytovatele zdravotnických služeb, který daného lékaře zaměstnává (typicky nemocnice). Nevyřídí-li poskytovatel danou stížnost ke spokojenosti stěžovatelky, může stěžovatelka podat druhou stížnost k příslušnému správnímu orgánu, který tomuto poskytovateli udělil oprávnění k poskytování zdravotních služeb. U nemocnic to zpravidla bývá krajský úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.