Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nákup dámské společenské obuvi, 25.1.14,po prvním nošení (společenské akce),pravá obuv se začala uvolňuje z nohy. Reklamace 16.7.14 přímo na prodejně Na Pankráci 86,14.9.14 reklamace vyřízena s tím, že po důkladném přezkoumání obuvi neshledali žádné technologické ani výrobní vady a proto reklamaci zamítli. Obuv jsem na prodejně nechala nepřevzala, s tím že nesouhlasím s vyřízením reklamace a žádám o nápravu, obuv je nenositelná. 16.9.14 zaslán písemně doporučený dopis o nesouhlasu a že žádám o vrácení peněz.
Žádná reakce, 20.10.14 připomenutí se emailem. Prodavačka napsala že reklamaci berou za vyřízenou. Zaslán druhý email s nesouhlasem.
Žádná reakce. Děkuji Jandošová
dámská společenská obuv (typ lodičky)
Vrácení peněz
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající.
V tomto případě spotřebitelka odmítla obuv převzít, protože nesouhlasí se zamítnutím reklamace. Spotřebitelce doporučujeme, aby si obuv převzala a nechala si vypracovat znalecký posudek (nejprve je možná konzultace), který se bude zabývat existencí závady a odůvodněním reklamace. V případném sporu se tím vylepší její důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.