Společnost


W&R obuv, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4732Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2014, před 10 lety

Marcela Jandošová

Znění stížnosti

Nákup dámské společenské obuvi, 25.1.14,po prvním nošení (společenské akce),pravá obuv se začala uvolňuje z nohy. Reklamace 16.7.14 přímo na prodejně Na Pankráci 86,14.9.14 reklamace vyřízena s tím, že po důkladném přezkoumání obuvi neshledali žádné technologické ani výrobní vady a proto reklamaci zamítli. Obuv jsem na prodejně nechala nepřevzala, s tím že nesouhlasím s vyřízením reklamace a žádám o nápravu, obuv je nenositelná. 16.9.14 zaslán písemně doporučený dopis o nesouhlasu a že žádám o vrácení peněz.
Žádná reakce, 20.10.14 připomenutí se emailem. Prodavačka napsala že reklamaci berou za vyřízenou. Zaslán druhý email s nesouhlasem.
Žádná reakce. Děkuji Jandošová


Produkt

dámská společenská obuv (typ lodičky)


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2014 16:20, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající.
V tomto případě spotřebitelka odmítla obuv převzít, protože nesouhlasí se zamítnutím reklamace. Spotřebitelce doporučujeme, aby si obuv převzala a nechala si vypracovat znalecký posudek (nejprve je možná konzultace), který se bude zabývat existencí závady a odůvodněním reklamace. V případném sporu se tím vylepší její důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 10:47, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.