Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vozíky jsou opravdu špinavé, celková úroveň se v prodejně Billa v Karlových Varech ul. Krokova neuvěřitelně zhoršila.
Dále nechápu, proč v dnešní době prodavačky u pultu nepoužívají vidličky. Mají sice jednorázové rukavice, ale ještě se mi nestalo, že by si prede mnou vzala paní prodavačka čisté!!!!
S pozdravem,
S. Dally, Karlovy Vary
Dezinfikovat vozíky, asi více kontrolovat zaměstnance/ časté kouření před prodejnou/, a více dbát na hygienu ze strany zaměstnanců.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.