Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47330Nedodane zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2020, před 4 lety

Tereza Kodesova

Znění stížnosti

Dobry den,

dne 19/12 jsem zakoupila a zaplatila za zbozi - cerne kalhoty 777 kc vcetne dopravy. 19/12 jsem obdrzela od Juum potvrzeni o prijeti platby. 20/12 jsem obdrzela informaci, ze zbozi bylo odeslano a mohu behem 48 hodin sledovat zasilku. Dodnes na mem juum uctu sledovaci cislo zasilky neni (29/12). Zbozi nedorazilo. Firma uvadi 24/7 podporu, dne 25/12 jsem odeslala na jejich emailovou podporu zadost o dodani sledovaciho cisla zasilky. Zadnou odpoved jsem dosud neobdrzela, na juum uctu stale visi, ze teto objednavce nebylo prirazeno sledovaci cislo. Web nema telefonni cislo a na email mi nikdo neodpovedel.

objednávka č. 5508629.

Zadam o dodani zbozi nebo vraceni penez nebo moznost si v praze pro zbozi i dojet.

Dekuji predem, Tereza Kodesova


Produkt

Moderní pánské kalhoty Maxwell Color: 01 Black, Size: S - objednávka č. 5508629


Požadované řešení

Zadam o dodani zbozi nebo vraceni penez nebo moznost si v praze pro zbozi i dojet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2020 20:42, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 08:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.