Společnost


Moncley s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47338Vrácení peněz , výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2020, před 4 lety

Monika Dvořáková

Znění stížnosti

Objednála jsem si tričko podle velikostí uvedené v tabulce společnosti. Nicméně velikost neodpovídala, zažádala jsem tedy o výměnu velikosti. Měsíc se mnou nikdo nekomunikoval.Po měsíci mi napsali stylem pošlete na adresu. Poslala jsem s měsíčním předstihem ,neboť se jednalo o vánoční dárek. Do Vánoc se mi opět nikdo neozval , zažádala jsem tedy o vrácení peněz. Na to mi napsali, ať pošlu číslo účtu že vrátí peníze a do dnešního dne opět bez komunikace a ani peníze nejsou vrácené. Znovu jsem psala jak veřejné ,tak soukromě, kdy se mi opět ozval nějaký pán o číslo účtu přes Messenger. Po zaslání údajů, opět ignorace.tedy nemám ani tričko ,ani peníze.


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 12:18, před 4 lety

Přislíbí-li společnost vyřešení situace tak, že spotřebitelce vrátí peníze, je tímto slibem vázána ve smyslu § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Není-li ujednán čas, kdy má k vrácení dojít, může spotřebitelka požadovat vratku ihned. Společnost má poté bezodkladně peněžní prostředky vrátit.

Neučiní-li tak, je možné využít tzv. předžalobní výzvu dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2021 12:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.