Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před dvěma měsíci jsem na internetových stránkách CZC zakoupila starší již použitou tiskárnu Konica Minolta s roční zárukou. Na faktuře bylo uvedeno: "Použité, v neoriginálním balení, nepoškozený obal, nekompletní balení - nekompletní příslušenství, poškrábané." Tiskárna po prvním vyzkoušení ihned nahlásila chybu a na displeji zobrazila hlášku: "volejte servis". Tiskárnu k reklamaci jsem předala na partnerské prodejně, kde byl sepsán záznam o převzetí zboží k reklamaci. Reklamace tiskárny byla uznána, vyjádření technika: "Vymena PRCB desky, oprava podavace papitu". Tiskárnu jsem po přijetí z reklamace zapojila a kromě ulomeného podavače papíru pro duplexní tisk opět hlásila chybu, tentokráte že není instalován toner K. Hned druhý den jsem absenci toneru hlásila přímo na linku CZC, kde mi bylo přislíbeno řešení situace. Po třech týdnech marného dovolávání se nějakého řešení, jsem tiskárnu opět naložila a předala partnerské prodejně, kde jsme znovu sepsali protokol o převzetí zboží k druhé reklamaci s výše uvedenými vadami. Během tří dnů mi přišlo zamítnutí reklamace s vyjádřením technika: "Neuznano. V predchozi reklamaci nebyl toner uveden v prislusenstvi. Hned po prevzeti se musi kontrolovat stav popripadne sepsat zapis o skode." Nevím jak teď pokračat dále, nový toner stojí půlku ceny této zakoupené starší tiskárny. Tonery dle mého nejsou příslušenství a ještě jsem neslyšela, že by se tiskárna prodávala jako funkční se zárukou bez toneru.
PRN Konica Minolta Magicolor 1690MF D -"POUŽITÉ ZBOŽÍ"
Vrácení peněz či uznání druhé reklamace (dodání tiskárny se všemi tonery a opraveným podavačem papíru pro duplexní tisk).
|
Tweet |
Jestliže byla použitá tiskárna koupena s tonerem a spotřebitel ji takto dodal do reklamace a následně bez zbytečného odkladu po vyzvednutí zboží z reklamace zjistil, že zde část zboží chybí, je povinností prodejce, aby vrátil z reklamace zboží kompletní.
Pokud byla tiskárna dodána bez toneru, není povinností prodejce toner k tiskárně dodávat.
Spotřebitelka nám v návaznosti na publikaci stížnosti sdělila následující:
Dobrý den, podávala jsem stížnost #4734Neuznaná druhá reklamace tiskárny. Volala jsem si ješte přímo na vedení reklamačního oddělení a domluvili jsme se. Vystavili mi dobropis, tím je případ vyřešen. Píši to sem, protože nemohu najít kde se to dá komentovat přímo u stížnosti. Děkuji
Stížnost tedy považujeme za uzavřenou s dosažením dohody.