Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Již týden máme výpadky internetu.kazdy den trávím voláním na zákaznickou linku,nikdy to nikdo nezvedne!Nechávám po 10minutovem tlachání vašeho záznamníku zvonit dalších 10 až 15 min.vse marné. Proto jsme se rozhodli ukončit vaše služby. Je to tragédie.Potrebujeme pracovat z domova a vaše služby jsou nekvalitní. Nejhorší je dovolat se vám.Čislo smlouvy je 48318501.Dana a Ivan Pistulkovi.
Wi-fi
Ukončení smlouvy s vaší společností
|
Tweet |
Ukončení smlouvy doporučujeme komunikovat se společností bezprostředně.
Ohledně nekvalitního připojení dodáváme, že pokud se jedná o závadu na straně společnosti, a nebylo-li možné službu využít nebo ji využít ve sjednané kvalitě, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci služby zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Pistulko, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost.
Přijměte také, prosím, naši omluvu za potíže spojené se ztíženým telefonickým kontaktem našeho Zákaznického centra. Problémy s kontaktováním Zákaznického centra by měly v nejbližší době postupně ubývat.
Pokud se Vám nepodařilo Vaši záležitost dořešit, napište nám prosím na poradime@vodafone.com. V e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování) a popište situaci.
Kontaktovat nás můžete, v případě technický potíží, i prostřednictvím e-mailu na adrese opravime@vodafone.com. Pracovníci technické podpory Vás následně budou kontaktovat.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.