Společnost


AUTO ELSO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4735Reklamace brzd škoda Rapid

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2014, před 10 lety

Miroslav Křížek

Znění stížnosti

Dobrý den.Mám problém s uplatněním výrobní vady brzd (brzdové kotouče) na novém automobilu.I když jsou opotřebeny z cca 30%, tedy rozdíl mezi tloušťkou nových a opotřebených udávanou výrobcem, dochází při brzdění k silným vibracím do řízení od cca 8000Km .Výrobce vozu tento problém nechce řešit s poukazem na to,že se jedná o díl podléhající opotřebení a zároveň mi nechce potvrdit,že vibrace disků brzd jsou běžným projevem opotřebení.Mám názor,že brzdy by měly být plně funkční až do opotřebení na min tloušťku kotoučů udávanou výrobcem.Kam se mám ,prosím obrátit,jak dále postupovat?Děkuji Miroslav Křížek P.S.: reklamační protokoly a korespondenci mohu poskytnout


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2014 11:49, před 10 lety

Zákonná záruka trvá v rozsahu 24 měsíců od převzetí vozu. Tuto záruku není možné smluvně omezit. Tímto prvkem se odlišuje od tzv. prodloužené záruky, která může obsahovat podmínky pro její uplatnění a jiná omezení. Tento rozdíl uvádíme zejména z důvodu, že nám není známo, kdy spotřebitel vůz zakoupil.
Na běžné opotřebení se záruka nevztahuje. Nám bohužel nepřísluší posuzovat, zda se jedná o běžné opotřebení nebo o vadu. Tuto otázku doporučujeme spotřebiteli řešit se soudním znalcem, který poté může vypracovat znalecký posudke, kterým může spotřebitel rozporovat zamítnutí reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a právo a na úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 10:49, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.