Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Na internetovém portálu iCell.cz jsem si dne 20. 12. 2020 objednala a zaplatila pouzdro na mobilní telefon. Hodnota objednávky včetně poštovného je 308,-- Kč. Přišlo jen potvrzení objednávky, od té doby žádné potvrzení o přijetí platby apod. Na můj email s dotazem - kdy cca bude zboží dodáno odpověď nepřišla. Zboží do dnešního dne dodáno nebylo.
Přesto, že neuběhlo mnoho času od objednávky a jsou vánoční svátky, dalo by se předpokládat zpoždění, ale ostatní e-shopy, kde jsem objednávala i později zboží dodaly nebo v případě delší dodací lhůty komunikují samy od sebe. Zde vzhledem k informacím na internetu nepředpokládám, že zrovna mně by p. S. chtěl zboží dodat. Nejde o závratnou sumu, ale jde mi o princip a drzost této osoby. V součtu to jistě tak nezajímavé sumy nebudou.
Flipové peněženkové pouzdro MOTÝL pro Realme6 - modré, kód zboží 73168
vrácení peněz
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.