Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.10.2014 jsem na základě internetové nabídky výše uvedené firmy objednala mobilní telefon Sony Xperia Sp za 4579Kč. Po mailové domluvě s pracovníkekm firmy mi bylo doporučeno, že když zaplatím zboží předem na účet, obdržím mobil do pátku 24.10.2014. Na zboží jsem chvátala, tudíž platbu provedla. Bohužel, od pátku 24.10.2014 internetové stránky nejdou zobrazit, telefon nedostupný, na mail nikdo neodpovídá. Proto jsem předvědčena o tom, že mne tato firma podvedla a na základě nepravdivých informací ze mne vylákala částku 4579Kč, kterou jsem uhradila. Žádám o přešetření této skutečnosti a vyrozumění mne o výsledku.
Děkuji, Kalousová
mobilní telefon Sp
Žádám vrácení mnou zaplacených financí.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.
Společnost www.ceskoslovenskelektro.cz nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.