Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Včera-30.12.20 jsem zjistila, že jsem ještě neuplatnila moji Clubcard poukázku ve výši 165,- Kč. Zašla jsem na nákup do Tesca, Mělník, Vodárenská, ale k mému velkému překvapení mi paní pokladní poukázku vrátila s tím, že byla již uplatněna. Ani na informacích mi to nedokázali vysvětlit jak je to možné, když při uplatnění poukázek již tyto zákazníkovi nevracejí. A já ji stále mám a nikdy před tím jsem ji opravdu neuplatňovala. Prý jsem ji asi uplatnila mobilní aplikací. Jenže nic takového já nemám. A pak už se se mnou nebavili. Oželela bych těch 165 Kč, i když mám 74 let a důchod nevelký, ale vadí mi to chování, kdy nic nevysvětlí a mají Vás za podvodníka.
Děkuji za odpověď. Novotná
Požaduji vysvětlení, jak je možné tvrdit, že jsem uplatnila poukázku na 165,- Kč, když to není pravda a já ji mám stále u sebe. Při uplatnění si ji totiž nechávají a již zákazníkovi nevracejí.
|
Tweet |
Ve všeobecných podmínkách věrnostního programu je uvedena následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Nevyčerpala-li spotřebitelka prostředky z věrnostního programu, nemá společnost nárok na to, aby jí toto čerpání znemožnila. Domníváme se, že případné čerpání skrze aplikaci by mohlo být v rámci interních systémů společnosti dohledatelné. Tím by se vyvrátila možnost, že by spotřebitelka mohla prostředky uplatnit tímto způsobem, o kterém tvrdí, že ho nevyužila.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.