Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47360Neuznání Clubcard poukázky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2020, před 4 lety

Hana Novotná

Znění stížnosti

Včera-30.12.20 jsem zjistila, že jsem ještě neuplatnila moji Clubcard poukázku ve výši 165,- Kč. Zašla jsem na nákup do Tesca, Mělník, Vodárenská, ale k mému velkému překvapení mi paní pokladní poukázku vrátila s tím, že byla již uplatněna. Ani na informacích mi to nedokázali vysvětlit jak je to možné, když při uplatnění poukázek již tyto zákazníkovi nevracejí. A já ji stále mám a nikdy před tím jsem ji opravdu neuplatňovala. Prý jsem ji asi uplatnila mobilní aplikací. Jenže nic takového já nemám. A pak už se se mnou nebavili. Oželela bych těch 165 Kč, i když mám 74 let a důchod nevelký, ale vadí mi to chování, kdy nic nevysvětlí a mají Vás za podvodníka.
Děkuji za odpověď. Novotná


Požadované řešení

Požaduji vysvětlení, jak je možné tvrdit, že jsem uplatnila poukázku na 165,- Kč, když to není pravda a já ji mám stále u sebe. Při uplatnění si ji totiž nechávají a již zákazníkovi nevracejí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 14:19, před 4 lety

Ve všeobecných podmínkách věrnostního programu je uvedena následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."

Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.

Nevyčerpala-li spotřebitelka prostředky z věrnostního programu, nemá společnost nárok na to, aby jí toto čerpání znemožnila. Domníváme se, že případné čerpání skrze aplikaci by mohlo být v rámci interních systémů společnosti dohledatelné. Tím by se vyvrátila možnost, že by spotřebitelka mohla prostředky uplatnit tímto způsobem, o kterém tvrdí, že ho nevyužila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2021 17:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.