Společnost


Rock Point a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4737Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2014, před 10 lety

Petr Cihak

Znění stížnosti

Velmi jednoduše - na botách Keen zakoupených v listopadu 2014 jsem měl nejdříve závadu (asi za dva měsíce), že jsem je nemohl vzít do 10 cm mokrého sněhu protože promokali. Tyto boty měly být nepromokavé, osazené membránou Keen Dry. 30 dní byly boty u nich, aby mi pak sdělili, že na základě jejich testů boty jsou nepromokavé. Potom jsem se zařídil tak, že jsem v botách chodil max. do lehce mokré trávy, a vyhybal se hlubším loužím. Membrána zřejmě končí jen 5 cm nad úrovní podrážky.
Závada č. 2 asi po roce normálního nošení jsem zjistil, že se mi začíná trochu rozlepovat podrážka. Nicméně jsem to neřešil ještě asi 6 měsíců, a pak, když jsem měl cestu do prodejny v Letňanech, jsem podal reklamaci na rozpadlou podrážku (zezadu, z boku i zepředu obou bot mám menší žraloky, nemluvě o tom, že mi odpadali části protiskluzového vzorku, vyvedené v "krásné" žluté barvě. Reklamoval jsem konce srpna, za 20 dní mi reklamaci zamítli v celém rozsahu, že rozpad podrážky odpovídá době užívání a ještě, že jsem měl k nim zaběhnout dříve, jakmile jsem měl podezření na rozlepování.
Bota určená pro treky a za 3000 Kč by měla mít podrážku, která vydrží daleko tvrdší zacházení, a minimálně po dobu záruky zůstane podrážka netknutá. Mám např. důstojnické "kanady" z 80. let, které mají podrážku po 20 letech nošení lehce sešlapanou, ale protože je z kusu gumy, nemá se na ní co rozlepit.


Produkt

Keen Klamath man us 10 sbyl


Požadované řešení

1) Slepit podrážku nebo našít novou podrážku (prostě opravit boty)
2) Výměna bot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2014 13:16, před 10 lety

Spotřebitel by neměl používat zboží po objevení vady. Pokud spotřebitel zboží používal i po objevení závady a v důsledku toho došlo ke značnému rozšíření vady nebo zničení obuvi, připadá do úvahu spoluúčast spotřebitele, případně i zamítnutí reklamace.
Nesouhlasí-li spotřebitel s odůvodněním reklamace, může se obrátit na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek, ve kterém určí, zda se jednalo o vadu nebo nikoli a míru spoluúčasti spotřebitele. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 10:54, před 10 lety

Společnost Rock Point a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.