Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
zjistila jsem, že si má babička objednala zdarma na mé jméno a mou adresu produkt Vitamin D na rok zdarma ze stránky VitaSolaris.cz.
Produkt ovšem nikdy nedorazil. Ve schránce se mi dnes objevil dopis od výše zmiňované společnosti, snažící se vymáhat částku 119 Kč, a to za poštovné 49 Kč a 70 Kč za jakýsi "administrativní poplatek".
Vzhledem k tomu, že já osobně jsem objednávku neprováděla a ani žádný produkt neobdržela od dopravců, nevidím důvod tuto částku platit a chování firmy mi proto přijde velice nekalé. Nejsem si vědoma jakéhokoli registrování na výše zmiňované stránce a dále si proto nepřeji být firmou kontaktována.
Vitamin D - NaturaMed
Tímto žádám okamžité vymazání mých osobních údajů a neposkytuji souhlas k jejich dalšímu šíření.
Dále žádám o přerušení zasílání jakékoli další korespondence od výše zmiňované firmy a přerušení vymáhání částky za neobdržený produkt, který nebyl objednán mou osobou.
S úctou
Ing. Barbora Pazderová Ph. D.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Pazderová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom rádi potvrdili objednávku ročního balení produktu Vitamín D VitaSolaris, kterou naše společnost obdržela dne 17.10.2020 prostřednictvím našich webových stránek. Při vyplnění objednávky byly odsouhlaseny obchodní podmínky, kde je uvedeno, že objednávka třetí osobou není přípustná, tedy že akceptujeme pouze objednávku učiněnou vlastním jménem. Ráda bych Vás také informovala, že na základě Vašeho prohlášení o neobdržení zásilky produktu VitaSolaris byla související pohledávka stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Omlouváme se za způsobené potíže. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.