Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes mě přišel z těchto stránek e-mail na úhradu VIP členství, nikdy jsem si nic neobjednal ani se neregistroval, poslal jsem jim už výpověd a okamžité zrušení VIP členství na jejich zakaznický servis. Dočetl jsem se o Vás, že jste již tuhle stránku několikrát řešili.
tuhle část mailu jsem jim zaslal:
Dobrý den,
viz. přechozí e-mail Vám zasílám výpověd VIP členství, které jsem si u Vás neobjednal a nemám o nic zájem. Vůbec netuším, kde jste vzali můj e-mail, ale našel jsem Vás ve spamu. Nic Vám neuhradím, jelikož jsem si nic neobjednal a podávám na Vás stížnost na dtest.cz a žádám o okamžité zrušení VIP členství, které jsem si u Vás nikdy neobjednal a taktéž žádám o okamžité zrušení mého e-mailu z Vašich internetových stránek. Pokud mě nadále budete kontaktovat, předám celou záležitost právnímu zástupci a Policii.
Výpověď zasílám v příloze
S pozdravem
Svoboda
okamžité zrušení VIP členství a vymazání mého e-mailu z jejich registru
|
Tweet |
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, která si zaplacení údajného dluhu nárokuje. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku nárokovat.
V případě, že by se společnost rozhodla údajný dluh vymáhat skrze inkasní agentury, zdůrazňujeme, že spotřebitel není povinen výzvám inkasních agentur vyhovět. Ty ze zákona nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora.
Pokud tedy spotřebitel neprovedl ani registraci, je vhodné na tuto skutečnost upozorňovat ve veškeré případné komunikaci se společností, a pokud tomu tak skutečně bylo, není povinen cokoliv platit.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
účet mě byl (pravděpodbně) zrušen, ale takových keců v mailové komunikaci již bylo, kde mě na druhý den přijde žádost o prodloužení (nějakého) končícího seznamovacího účtu a že to je škoda. A pokaždé od Hlaváčka stejně nakopírovaný text jak je zde. Nicméně stále po mě chtěli zaplatit nějakou nesmyslnou částku, kterou v žádném případě neuhradím, jelikož nic z toho není moje a nikde a nikdy jsem se nikam neregistroval. Ani jsem o nich nikdy neslyšel, kdyby mě nedošlo k 1.1. nějaká faktura a musel jsem si je googlit a našel jsem je ve spamu. Tam opravdu nikdy nechodím. Od 1.2. mě zatím již nikdo od nich neotravuje a doufám, že to tak i zůstane. Znovu opakuji i zde: Nemám s nimi nic společného, ani nechci a ani do budoucna s nimi nehodlám mít nic společného.
Stížnost je samozřejmě z mé strany i ú mého právního zástupce a je to nahlášené na Policii ČR. Doufám, že tímhle zanikne veškerá komunikace s nimi.
Svoboda
Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest. Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.
Nadále platí, že pokud by bylo ujednání o automatickém prodloužení vztahu obsaženo pouze v obchodních podmínkách (registrace před 20. 12. 2020), je vůči spotřebitel neúčinné, což plyne i ze stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013]. V takovém případě smlouvy zanikla uplynutím původně sjednané doby a spotřebitel není povinen platit za měsíce, o které bylo jeho členství automaticky prolongováno.
Změna smluvních podmínek, na kterou jsme upozornili v úvodu, se týká i zjednodušení procesu ukončení placeného členství - nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).
Jestliže společnost sama spotřebitele ujistí, že závazek je ukončen, nemá oprávnění po něm následně požadovat platby za služby (údajně) poskytnuté o datu zrušení a ani spotřebitel není povinen vyvíjet další aktivitu za účelem ukončení smlouvy nebo i jen ověření ukončení smlouvy.
V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.