Společnost


PONATURE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4738Reklamace bundy Envy Mohave

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2014, před 10 lety

Šárka Kačírková

Znění stížnosti

Před 14ti dny jsem reklamovala bundu Envy Mohave. Zakoupena 2.5.2013. Podotýkám, že jsem bundu měla pouze párkrát na sobě. Začal zlobit zip - občas se rozjel a také jsem si všimla že se mi rozpáral pravý rukáv v oblasti lokte asi 10cm. Netuším kdy se to přesně stalo, takové věci si člověk jen tak nevšimne - většinou se nedíváte zespodu na loket. Bunda je tmavá černá a při sundání to nebylo vidět. Bohužel jsem bundu založila(vůbec nenosila, což je znát, vypadá jako nová) a reklamaci provedla až teď. Moje chyba. Všehovšudy jsem ji měla max 10x na sobě a to do obchodu a zpátky.
Reklamaci neuznali, s tím, že u zipu došlo mechanickému poškození - roztažení jezdce, a zpracování a kvalita bundy se projeví v prvním půl roce a k narušení v oblasti lokte došlo vyvinutím nepřiměřené zátěže.
Bundu nicméně zašili a vyměnili jezdec.
Netuším jak jsem mohla namáhat oblast rukávu lokte?????? Když jsem chodila s kočárkem tam a zpět do obchodu. Co je pro vás nepřiměřená zátěž? Jsem drobné postavy a v bundě nejsem nijak napasovaná.
Co se týká zipu? To jsem snad jezdec roztáhla já? Jak bych to proboha udělala? Snad jedině šroubovákem?? Pokud se běžným používáním , potom co si bundu vezmu 10x na sebe roztáhne jezdec, je kvalita zpracování opravdu otřesná. Nikdy v životě jsem nezažila něco tak strašně nekvalitní. To snad i u vietnamců najdeme kvalitnější zboží.
Ještě co se týká zipu. S jezdcem aktuálně vůbec nejde hnout. Zkoušela jsem jí zapnout a jezdec se prostě nehne(dole) z místa. Zkoušela jsem to ze všech úhlů, nakonec se mi to asi na po 20té povedlo. Ale toto je opravdu otřesné! To jste to nezkoušeli?
Rukáv je zašitý hezky, není to vidět. Proti tomu nic nemám.
Budu teď bundu pořádně nosit. Hezky každý den. Uvidíme jak zip dlouho vydrží. Troufám si tvrdit, že vám sem za chvíli budu psát další pokračování.
Se zamítnutím reklamace nesouhlasím. Nelze tvrdit za jak dlouho se projeví která vada, jelikož nemůžete vědět jak často zákazník věc nosí/používá. Někdo každý den, někdo jednou za měsíc - v tom je velký rozdíl!
Ke kvalitě bundy: něco tak otřesného jsem v životě neviděla. Nejsem žádný horal, nevystavuji své oblečení extrémním podmínkám. Tuto bundu jsem opravdu měla max 10x na sobě!!!! Domnívám se, že o "nekvalitách" této značky moc dobře víte! Musí se vám toho tam vracet spousty. Už si nikdy více nekoupím nic od Envy. Jak je možné že bundy jiných značek nosím několik let, některé namáhám velmi (snowboard, hory) a NIKDY se s nimi nic nestalo, nikdy se nepáraly, nikdy se nestalo nic se zipem?!?!?!?!?!?!?! Envy je akorát kšunt! A vy byste si měli hodně rozmyslet zda takové zboží prodávat nebo ne!


Požadované řešení

Bunda se bude párat znova a zip se znova rozbije, vše je šité horkou jehlou. Nechci jí už vůbec nosit. Chci peníze zpět. Nebo koupím jinou bundu samozřejmě jiné značky. Ale tenhle kšunt už nechci ani vidět!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 16:41, před 10 lety

Pokud prodávající reklamaci neuznává, není oprávněn vadu odstranit. Takovým jednáním připravuje spotřebitele o možnost prokázání existence vady. Faktické jednání prodávajícího může být posouzeno jako záruční oprava - bezplatné odstranění vady. Spotřebitelka by se tedy mohla domáhat potvrzení o opravě, nebo požadovat uvedení do původního stavu, protože ne nedali prodávajícímu vadu odstranit v rámci mimozáručního opravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2014 12:36, před 10 lety


Šárka Kačírková

Dobrý den,
jsem z toho již opravdu nešťastná, zip se rozjíždí znova. Bundu jsem měla 5x na sobě :(. Aby byl důkaz, rozjetý zip jsem venku vyfotila. Rozjíždí se zespoda. Předtím to dělal stejně, takže výměna jezdce nepomohla. A jezdec je nyní určitě v pořádku. Jak jsem již psala, měla jsem jí 5x na sobě, sleduji to a dávám pozor jak zapínám atd.
Prosím o info jak dál postupovat?
Děkuji
PS: loket je ok

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2014 09:39, před 10 lety

V tuto chvíli má spotřebitelka vadu zdokumentovanou. Měla by tedy uplatnit reklamaci a požadovat odstranění závady v rámci záruční opravy. Pokud společnost shledá, že se nejedná o vadu, neměla by ji odstranit (vhodné výslovně napsat do protokolu), ale měla by vrátit věc ve stavu, v jakém ji přebrala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2014 09:26, před 10 lety

Reklamace bundy MOHAVE, zakoupené dne 2.5.2013 byla uplatněna dne 7.10.2014. Reklamačním důvodem bylo občasné rozjíždění jezdce hlavního zipu a kompletní rozpáraní bundy v oblasti pravého lokte. Bunda byla posouzena dle jejího vzhledu a její opotřebení odpovídá délce jejího užívání. Informace o četnosti nošení bundy nebyla v reklamačním protokolu uvedena. Bereme v úvahu nespokojenost zákaznice s produktem a k řešení reklamace se stavíme čelem. Evidujeme každou reklamaci a zároveň i procento reklamací uplatněných u každého modelu. U bundy MOHAVE je toto číslo 0,005% jinými slovy na 1000 námi skutečně prodaných bund do dnešního dne připadlo 5 kusů reklamací, přičemž ne všechny reklamace byli na zip. Toto číslo se nikterak nevymyká běžným standardům v porovnání s konkurencí.
Pokud má být reklamace patřičně uplatněna, je třeba dodržet následující postup:
Reklamaci uplatnit u prodejce u něhož byla bunda zakoupena a ten následně může reklamovat zboží u dodavatele. Jako příčinu reklamace je nutné uvést veškeré informace, které jsou uvedeny u vaší stížnosti. Následně může být reklamace dořešena k plné spokojenosti zákaznice.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2014 09:36, před 10 lety


Šárka Kačírková

Dobrý den, děkuji za reakci. Bundu tedy opět pošlu na reklamaci do Altisport. :/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 13:26, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby uplatnila reklamaci a zohlednila v ní všechno zde uvedené. Po vyřízení reklamace zde spotřebitelka může sdělit její závěr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:05, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.