Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#47384Špatně uvedená cena na produktu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2021, před 4 lety

Irina Pakanych

Znění stížnosti

Dobry den,
dne 02.01.2021 jsem nakupovala v Bille ul.Evropska-Praha, koupila jsem marlenku na kterou byla akce -26% puvodni cena byla 269,- a po sleve 199,-Kc.
Jelikoz kdyz jsem byla na pokladne, tak pres kasu byla cena puvodni.
Vratila jsem se z kasy na luhudky abych se podivala jestli nahodou ja jsem se nespletla, ale cena byla 199,-Kc. Potom pani pokladni zavolala pana z lahudek jmeno jeho neznam jelikoz nemel jmenovku.Pan prisel na kasu vzal marlenku sel se podivat na cenu, pak prisel a ryka cena tam byla 269,- a zacal na mne kricet ze cena byla spravne, pak jsem se sla podivat na tu cenu ale pan ji sundal predtim z regalu a lhal mne do oci ze cena tam nebyla,a zacal kricet na prodejne ze jsem cizinka a zavola na mne policiji.
Jelikoz pracjuji take na prodejne vim jak se mam chovat k lidem.
Pokud by se mne pan omluvil a rekl prominte tam býla spatna cena tak bych i koupila ten dort ale jeho chovani bylo prisil nema se co dovolovat na cizince chodime do billy nakupovat uz 10 let a pokud vidis takove falesne prodavaci ktere ti lzou do oci nemas chut zajit do toho obchodu na nakup.
Dekuji
preji hezky den


Produkt

Marlenka se skorici


Požadované řešení

chcy se jenom postezovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 12:03, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 22:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.