Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
dne 02.01.2021 jsem nakupovala v Bille ul.Evropska-Praha, koupila jsem marlenku na kterou byla akce -26% puvodni cena byla 269,- a po sleve 199,-Kc.
Jelikoz kdyz jsem byla na pokladne, tak pres kasu byla cena puvodni.
Vratila jsem se z kasy na luhudky abych se podivala jestli nahodou ja jsem se nespletla, ale cena byla 199,-Kc. Potom pani pokladni zavolala pana z lahudek jmeno jeho neznam jelikoz nemel jmenovku.Pan prisel na kasu vzal marlenku sel se podivat na cenu, pak prisel a ryka cena tam byla 269,- a zacal na mne kricet ze cena byla spravne, pak jsem se sla podivat na tu cenu ale pan ji sundal predtim z regalu a lhal mne do oci ze cena tam nebyla,a zacal kricet na prodejne ze jsem cizinka a zavola na mne policiji.
Jelikoz pracjuji take na prodejne vim jak se mam chovat k lidem.
Pokud by se mne pan omluvil a rekl prominte tam býla spatna cena tak bych i koupila ten dort ale jeho chovani bylo prisil nema se co dovolovat na cizince chodime do billy nakupovat uz 10 let a pokud vidis takove falesne prodavaci ktere ti lzou do oci nemas chut zajit do toho obchodu na nakup.
Dekuji
preji hezky den
Marlenka se skorici
chcy se jenom postezovat
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.