Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#47391Nestabilní internet a výpadky Vodafone TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2021, před 4 lety

Josef Tovara

Znění stížnosti

Platíme si u Vodafone službu internet vzduchem (30MB) a službou Vodafone TV bohužel internet se nestabilní, vypadává, ma dlouhé prodlevy než začne načítat stránka, TV od Vodafone se sena, někdy i na vice jak minutu a je nutné restartovat TV BOX. před Vánocích byla kontaktovala Technicka podpora, dnes je 3 ledna a nikdo se nám od Vodafone neozval. Vánoce jsme si u TV opravdu náramně užili když jsme své oblíbené pořady nemohli sledovat.


Produkt

Pevný internet 30 Mbps


Požadované řešení

Sleva na platbách Pevný internet 30 Mbps a Vodafone TV a zkontrolovali techniky a zjednaní nápravy stability internetu. Konečně by se od operátora také mohl někdo ozvat. Pokud jejich pracovnici nevymřeli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2021 10:56, před 4 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2021 07:59, před 4 lety

Dobrý den, pane Tovaro,
mrzí nás vzniklé komplikace. Rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím, napište nám na https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas nebo přímo na reklamační oddělení https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2021 09:33, před 4 lety


Josef Tovara

Velice rad bych napsal pres formular reklama, ale je velice smutne ze pani Pilna nakonec tak pilna neni, ze neprekontroluje stav formure pred tim, nez na nej odkazuje. Prres kontaktni formular s nami nekomunikujete! I tak dekuji za pomoc a ukazku ostatnim jak opravdu(NE)fungujete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 11:45, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2021 07:11, před 4 lety

Dobrý den, pane Tovaro,

přijměte, prosím, naši omluvu, pokud Vám kontakt prostřednictvím aplikace Můj Vodafone nefungoval. Na základě Vaší informace jsem tuto záležitost prověřila a dle sdělení technického oddělení byl, u některých zákazníků, daný výpadek funkčnosti zaznamenán. V tuto chvíli by již mělo být vše v pořádku.

Kontaktovat nás je možné i poštou nás Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo je možné záležitost řešit na některé z našich prodejen.

Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval prostřednictvím dané aplikace.

Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2021 12:32, před 4 lety


Josef Tovara

Milá paní Pilná, pokud jste zaznamenali výpadek, proč si tedy případ neustále přehazujete a nevyřídíte reklamaci, ale bráníte se zuby nehty. Mimochodem, to že by služba měla fungovat není pravda, služba má neustále prodlevy, TV zamrzá a ping internetu hlásí nezřídka hodnoty v rozmezí 50 - 1300 ms a rychlost internetu ani ne 1/3 objednané služby!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2021 18:23, před 4 lety

Vzhledem k vyjádření společnosti jsme nuceni stížnost uzavřít. Služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, a pokud společnost prostřednictvím platformy stížnost řešit nebude, nelze v ní pokračovat. Spotřebiteli doporučujeme situaci řešit prostřednictvím komunikačních kanálů uvedených společností výše, případně se v situaci popsané v našem úvodním vyjádření obrátit na ČTÚ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.