Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na vás se stížností na splečnost PrePay s.r.o. Loni, jsem manželovi /R. M./ předplatila Pevnost Plus, což je časopis s knihou, první časopis ročníku 2021 vyšel 16.12.2020. Do dnešního dne však nedorazil, již jsem 2x nedoručené předplatné reklamovala, vždy je mi odpovězeno, že se reklamace řeší a bude časopis zaslán. Telefon, který byl uveden v e-mailu při odpovědi na reklamaci stále vyzvání, komunikovat lze jenom e-mailem. Předplatné stálo 1 590 Kč, ráda bych získala časopis nebo zpět peníze, nevím, co dělat dále, mám pocit, že se stále vymlouvají a nic neřeší.
velice Vám děkuji. Jitka Marešová
Předplatné časopisu Pevnost Plus
Požaduji vrátit peníze za předplatné, protože společnost nemá zájem reklamaci řešit a pořád mi píše to samé a nesnaží se nic vyřešit, prostě papír a e-mail snese všechno.
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mají být doručovány noviny či časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Opakovaně jsme vyzvali vydavatele, aby časopis znovu zaslal a to přes to, že nám potvrdil, že již tak 2x učinil.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
po neustálých reklamacích na webu www.predplatit.cz se mi podařilo získat telefonní číslo na jednu paní přímo z vydavatelství Pevnosti, která byla tak moc laskavá a první číslo ročníku 2021 nám zaslala přímo z vydavatelství. Další číslo časopisu pevnost mělo vyjít 27.1.2021, ale opět nebylo zasláno. Proběhla další reklamace, na kterou mi odpověděli z webu predplatit.cz, že má česká pošta 5 dnů na doručení časopisu, takže jsem 5 dnů čekala podala novou reklamaci, na tu žádná odpověď již nepřišla. Znovu jsem kontaktovala přímo paní z vydavatelství Pevnosti, která mi i tentokrát slíbila, že celou věc opět prošetří a případně mi časopis s číslem 2 ročníku 2021 pošle. Schránku máme uzamčenou, takže je vyloučeno, aby ji někdo vykrádal a bydlíme téměř "na samotě u lesa".
V současné době čekáme na druhé číslo, které mi paní slíbila zaslat, ale děsím se úplně dalšího vydaného čísla, protože to vypadá, že zase nepřijde. Dle mého názoru vůbec není na naší adresu předplacený časopis zasílán a dochází pouze k výmluvám a nikdo doposud nezkontroloval, zda mají správně zadanou doručovací adresu a zda opravdu časopis odchází z české pošty.
Velice Vám děkuji. Jitka Marešová
V dané situaci může být problém i na straně doručovatele. Vhodné by proto dle našeho názoru bylo u příštího čísla důsledně komunikovat o tom, kdy bylo odesláno, a pokud by nedorazilo včas, reklamovat nedodání u České pošty, aby se předešlo dalším problémům.
Vzhledem k tomu, že se podařilo zjednat nápravu, stížnost uzavíráme. V případě potíží s doručením dalšího čísla se na nás spotřebitelka může obrátit znovu.