Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#47403Nedodané zboží a opakované výzvy k zaplacení, i když byl tovar již zaplacen.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2021, před 4 lety

Marian Mereš

Znění stížnosti

Pred vianocami 16.12.2020 som si objednal tovar v hodnote 84,91 €.
Uhradil som tovar okamžite a čakal na odpoveď. Platba z mojej banky prešla úspešne. Po niekoľkých dňoch mi prišla výzva na uhradenie objednávky. Kontaktoval som e-mailom obchod, posielal kópiu výpisu, no neodpovedajú, alebo odpíšu po dlhej dobe aby som kontaktoval tam a tam. Telefonicky sa s nimi nedá spojiť. Nemám ani info o došlej úhrade, ani tovar.


Produkt

fingerboardy 2 ks, fotobatoh 1 ks, lenivý hrnček 1 ks


Požadované řešení

Požadujem vrátenie peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2021 14:24, před 4 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2021 17:36, před 4 lety

Dobrý den,
zákazníkovi již bylo odpovězeno emailem.
Nebyl zadán variabilní symbol či jakýkoliv identifikátor platby.
Nemohli jsme tedy objednávku spárovat s vaši platbou.

Krásný den přeje Leona Veselá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2021 18:23, před 4 lety


Marian Mereš

Dobrý deň.

Od mojej prvej výzvy na prezistenie veci, ktorú som spoločnosti Lunzo zasielal 21.12.2020 do teraz som nedostal žiaľ žiadnu informáciu o tom či sa podarilo platbu nájsť. Posielal som 4 e-maily, kde som prikladal zakaždým potvrdenie o prešlej platbe, komunikoval som priamo cez FB messenger, a doteraz sa "spoločnosť Lunzo" nijako konkrétne nevyjadrila, a nepodala mi žiadne relevantné informácie o platbe. Keďže platba sa mi nevrátila, a údaje som niekoľko krát skontroloval, a sú v poriadku, tak mám za to, že sa snažia len naťahovať čas. V iných e-shopoch komunikujú oveľa rýchlejšie a dávajú konkrétne odpovede. Platbu som uhrádzal na základe vygenerovaného QR kódu priamo na stránke Lunzo, ktorý sa mi zobrazil po odoslaní objednávky. Takže ak tam nebol variabilný symbol, majú niečo zle naprogramované. Niesom spokojný s rýchlosťou komunikácie a s odpoveďami. Za takú dlhú dobu nieje jedna firma schopná nájsť a skontrolovať platbu ? Pri toľkých sťažnostiach na spoločnosť Lunzo mi nieje jasné, ako môžu pri takejto neschopnosti ešte poskytovať služby. Žiadam o čo najrýchlejšie potvrdenie platby a riešenie sporu.
M. Mereš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 11:45, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 13:15, před 4 lety

Dobrý den, zákazníkovi již bylo odpovězeno emailem. Nebyl zadán variabilní symbol či jakýkoliv identifikátor platby. Nemohli jsme tedy objednávku spárovat s vaši platbou.
Bohužel nerozumím jaké další vyjádření byste očekával, při platbě nebyl zadán variabilní symbol.
Tento spor je pro nás tímto uzavřen.
Krásný den přeje Leona Veselá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2021 13:57, před 4 lety


Marian Mereš

Dobrý deň.

Ano, spoločnosť po dlhej odmlke začala komunikovať a našla konečne stratenú platbu.
Medzitým však poslala vyjadrenie, že časť tovaru už údajne nieje k dispozícii a peniaze za tento nedostupný tovar mi zaslali na účet. Druhú časť objednávky mi zašlú do 15-45 dní.
Takže ja spor považujem za stále otvorený a čakám na tovar a spomínané vrátenie peňazí. Keď bude vec v poriadku, budem považovať spor za uzavretý obojstranne.

Ďakujem.

Zatiaľ s pozdravom M. Mereš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2021 13:57, před 4 lety


Marian Mereš

Dobrý deň.

Ano, spoločnosť po dlhej odmlke začala komunikovať a našla konečne stratenú platbu.
Medzitým však poslala vyjadrenie, že časť tovaru už údajne nieje k dispozícii a peniaze za tento nedostupný tovar mi zaslali na účet. Druhú časť objednávky mi zašlú do 15-45 dní.
Takže ja spor považujem za stále otvorený a čakám na tovar a spomínané vrátenie peňazí. Keď bude vec v poriadku, budem považovať spor za uzavretý obojstranne.

Ďakujem.

Zatiaľ s pozdravom M. Mereš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 11:27, před 4 lety

Tímto žádáme spotřebitele, aby nám sdělil, zda mu bylo zboží v pořádku dodáno a případě stížnost uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.4.2021 18:30, před 4 lety


Marian Mereš

Hodnocení:

Komentář: Ďakujem "Vašestiznosti.cz" za pomoc a oznamujem, že daná vec je už uzavretá.
Väčšina tovaru mi bola po dlhšej dobe doručená a v poriadku, ale komunikáciu s dodávateľom hodnotím ako nedostatočnú. Už by som v danom obchode určite nenakupoval.

S pozdravom M. Mereš