Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Zakaznik c.6089440.
Během posledních 2 let jsem od Vás měla tarif, který zahrnoval 360 minut do Ruska. Za tento tarif jsem platila cca 1 536 kc (poslední Fa od záři c. 760448327,tel.cislo 77****701) .
Na konci smlouvy mi několikrát volal Váš operátor a nabízel mi změnu podmínek na mém tarifu na lepší.
Opakovaně jsem zdůrazňovala, že je pro mě zajímavá pouze změna, která se týká volných minut do Ruska. Tyto hovory máte monitorované, tudíž si je můžete ověřit.
Operátor mi nabídl 100 minut navíc ke stávajícím podmínkám s tím, že ještě zaplatím o 20,- Kč méně. S touto změnou jsem souhlasila, zdůrazňovala jsem, že nechci hlavně platit více. Tento nový tarif mi byl nastaven.
Za měsíc mi přišla faktura na 1 772,02,- Kč (Fa c. 764047758). Navštívila jsem poté Vaši prodejnu, kde mi bylo sděleno, že původní tarif vrátit nelze. Na to jsem volala na firemní linku, kde mi řekli, že vidí na mém tarifu 100minut navíc a 1000 minut do zahraničí, které ale nezahrnují Rusko, tudíž jsou pro mě tyto minuty bezpředmětné. Nějaké služby mi tedy zrušili, abych neplatila zbytečně víc, ale doporučili mi napsat reklamaci.
Ted jsem dostala fakturu 767590569 na částku 2 546,06 kc.
Abych zdůraznila:
- V říjnu jsem měla v tarifu 360 min do Ruska, celkem za tarif 1536,- Kč
- Nyní mám 180 minut nebo kolik? min do Ruska za 2 546,06,- Kč (mam víc internetu ale tu změnu jsem nepotřebovala a akceptovala jenom v případě ze se balík neprodraží)
Fakturu c.764047758 jsem již uhradila, aby mi nevznikly vůči Vám pohledávky, žádám Vás ale tímto o prověření a přepočítaní.
Fa 767590569 si nemůžu dovolit zaplatit, proto ze ta částka úplně děsivá ve srovnai s tím, co jsem mněla před „zlepšením“ tarifu od vašeho operátora.
Doklad 767590569, doklad c.764047758
Požaduji o:
- Vraceni vzniklého rozdílu ve vyúčtovaní
- Minimálně vraceni původního tarifu, ale v nejlepším nastaveni tarifu podle slibu operátora (to znamená za cenu cca 1536 kč stejné podmínky jak to bylo do záři + slíbených 100 min do Ruska navíc v cene)
|
Tweet |
Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitelka obdržela služby v jiné než původně sjednané jakosti, a to za jinou než původně sjednanou (vyšší) cenu. Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí nebo je nespokojena s kvalitou poskytované služby, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Je-li během kontraktačního procesu záměrně použit nepravdivý údaj o rozhodující okolnosti, jednak může jít o tzv. nekalou obchodní praktiku (§ 4 zákona o ochraně spotřebitele), jednak může být spotřebitel uveden v omyl a namítat neplatnost uzavřené smlouvy (§ 583 občanského zákoníku).
Dobrý den, paní Barg,
mrzí nás vzniklé komplikace. Rádi vystavená Vyúčtování zkontrolujeme. Abychom se na to mohli podívat, napište nám prosím na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vodafon:
- Vratil rozdíl ve vyúčtovaní
- Vratil původní tarif+ dodal slíbene minuty do Ruska v cene tarifu
Dekuji https://www.vasestiznosti.cz/, protoze hned druhy den po publikace na portale spolecnost Vodafon se ozvala. Pred tim 1,5 mes bez uspechu.
Dobrý den, paní Barg, jsem ráda, že se vše dořešilo k Vaší spokojenosti. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného.
Hodnocení:
Komentář: Dekuji https://www.vasestiznosti.cz/ za vybornou pomoc, bez vas to bylo hodne dlouho.