Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podnikatel Michal Denk dne 31.5.2019 provedl realizaci kamenného koberce.
28.7.2020 pan Michal Denk na základě reklamace přijel osobně posoudit vadu díla. Kamenný koberec měl praskliny, které se rozšiřovaly.
Nastala komunikace formou emailu, kdy podnikatel nereagoval na výzvy, že reklamaci neřeší v zákonné lhůtě.
30.9.2020 podnikatel Michal Denk přijel osobně odstranit kamenný koberec, který byl odbourán od betonového podkladu, který byl tímto poškozen také. Myslela jsem, že toto činí na základě reklamace, která bude konečně dořešena.
Do dnešního dne nebyla reklamace vyřízena. Od odstranění kamenného koberce jsme už pana Denka neviděli. Snaha o nápravu nebyla akceptována.
Pokládka kamenného koberce Rosso Verona 2-4mm
V měsících, kdy bylo možno položit kamenný koberec v rámci reklamace podnikatel neměl snahu reagovat. Nyní díky počasí není možné kamenný koberec položit. Jakmile to bude možné, nechám kamenný koberec zhotovit prostřednictvím jiné firmy. Proplacení nákladů, které vzniknou budu žádat po podnikateli Michalu Denkovi, který škodu způsobil.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí.
Pokud dílo vykazuje vady (neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka zjevné vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Dílo však může spotřebitelka úspěšně reklamovat až do dvou let (do pěti v případě stavby) od převzetí pro tzv. skryté vady. Jedná se o takové vady, které nebudou zpočátku zjevné a projeví se až později při užívání. Spotřebitelka má primárně právo na odstranění vady opravou, příp. dodáním nové věci. Pokud to není možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků, a to do míry, do jaké to daná situace umožňuje. Místo výše uvedeného může žádat spotřebitelka rovněž přiměřenou slevu.
I v případě díla je reklamaci nutné vyřešit do 30 dnů, případně se domluvit na delší lhůtě. Pokud k tomu při činnostech zhotovitele souvisejících s reklamací vznikla spotřebitelce škoda, má nárok na její náhradu.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelkou a společností urovnat smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.