Společnost


anglickeobleceni.eu

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47414Společnost nereaguje na reklamaci.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2021, před 4 lety

Jaroslava Vrkoslavová

Znění stížnosti

14.10.2020 jsem objednala lyžařský set za 4899 Kč. Po měsíci, co mi zboží nedošlo, jsem upozornila paní K. (zřejmě jednatel), že mi zboží stále nedorazilo.
Velice mě překvapila její strohá a opovrhující odpověď. Něco v tom smyslu, že je covid a, že ji to nezajímá. Balíček mě přišel po48 dnech, co už je dle mého hlediska porušení smlouvy. Když jsem ho otevřela, bylo velké zklamání.
Přesně toto jsem napsala společnosti: Dobrý den, dnes mi od vás přišel balík, objednaný před 48 dny.
Byla jsem velmi trpělivá a upozornila jsem vás až po 40 dnech, že zboží stále nedorazilo.
O to horší bylo mé překvapení, když jsem vámi poslané zboží dnes rozbalila!
Špína, rez na kalhotech a celkově nekvalitní zboží vámi poslané. Dovoluji si i říci, že použité. Na základě vašeho reklamačního řádu odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz. Doufám, že vše proběhne bez komplikací a podstatně rychleji, než poslání vašeho balíčku.
Dále vás upozorňuji na fakt, že u zboží nebyla poslána fakturace a potřebné údaje o zboží a vaši firmě.
Nerada bych se v obracela na orgány činné v trestním řízení, ani na další kontrolní orgány.
Věřím, že celá situace bude vyřízena z vaší strany kladně a rychle. Hned jak balíček s vráceným zbožím odešlu na vaši uvedenou adresu, pošlu veškeré dokumenty.
Poté jsem vše odeslala zpět.
Chtěla jsem to brát ještě jako dobré gesto a vypořádat se normálně cestou reklamace.
Paní mě však neokazalym způsobem stále napadla a byla nepříjemná.
O to větší podivení bylo, když se mi vrátil balík zpátky, s tím že paní napsala, že nic nepřišlo a ona nebude kuli každé kravině chodit na poštu. Dnes je 4.1.2021, vrátil se mi balík a já ho opět posílám zpět společnosti. Paní už vůbec nereaguje, tak nevím, co si mám myslet. Bohužel jsem si přečetla recenze o této společnosti.


Produkt

Lyžařský set za téměř 5000kc, jsem našla na AliExpress za 2400. Hrozný šunt. Kvalita neodpovídá ceně. Zboží bylo flekate od rzi a bylo zašlé, jako použité.


Požadované řešení

Vrácení peněz
Balíček jsem již podruhé poslala na uvedenou adresu. Hodnota poslání 328 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2021 17:01, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nepřevzal řádně nabízené plnění (zaslané zpět), nejde toto jeho jedná k tíži spotřebitele. Spotřebitel nemusí podnikateli zboží zasílat "na druhý pokus", je pouze povinen umožnit mu dispozici s ním (tj. vydat mu ho, pokud si ho podnikatel v místě bydliště vyzvedne).

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 15:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.