Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zaslali vzorek který měl být zdarma, bohužel cca po měsíci přišla upomínka neuhrazené faktury spolu s nějakým "administrativním poplatkem".
Vzorek zdarma
Požaduji úplné storno pohledávky vůči mé osobě, protože ji považuji za neoprávněnou.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Černocká,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom rádi potvrdili objednávku zkušebního měsíčního balení produktu OmegaMarine Forte+, kterou naše společnost obdržela dne 15.10.2020, prostřednictvím našich webových stránek www.omegamarineforte.cz. Při objednání bylo nutné odsouhlasit obchodní podmínky, kde bylo mimo jiné uvedeno:
"Využitím této nabídky získáte 30ti denní balení OmegaMarine Forte+ za 0 Kč, platíte pouze 49 Kč za poštovné a balné." Produkt jako takový je tedy zdarma, nicméně naše společnost k dnešnímu dni neobdržela úhradu pohledávky k pokrytí poštovného a balného. Systém tedy odeslal upozornění na dlužnou částku, ke kterému byl připočten administrativní poplatek. Rádi bychom Vás tedy požádali o úhradu poštovného a balného.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel to, že se platí poštovné a balné bylo chytře schované nejspíš někde v obchodních podmínkách. Tudíž to celé považuji za klamavou reklamu, na základě které jsem produkt objednala....
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.