Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#47421Mobilni telefon Samsung - mafoukla baterie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2021, před 4 lety

christian cardelli

Znění stížnosti

Preji hezky den,

Prosim bych potreboval poradit ohledne problem, ktery jsem nedavno mel s mym mobile firmy SAMSUNG.
Telefon je Samsung Galaxy S7.
Telefon se mi nafoukla bateria a otevrel se cely zadni kryt. Jak muzete videt na fotografii v priloze.
Telefon byl zakoupeny v roce 2016 a tento stejny rok, tery 2016, Galaxy mela problem s bateriemi – predevsim model Galaxy Note, baterie explodovaly, nebo se nafoukly.
Kvuli tomu, byli tyto stroje kontaktovani lidi aby dali je zpatky prodejci.
Stejna problematika, jako mam ja, staci se podivat na google a tam uvidite, ze maji ten problem plno lidi.
V USA kvuli tomu delali taky classe action.
Telefon jsem si vsiml nahodne, protoze 2 roky zpatky jsem zacal pouzivat jiny model, dalsi Samsung S9. Nahodne jsem si vsmil ze mobil, ktery jsem mel polozeny na stul a nebyl pouzivany dva roky, je nafoukla baterie a mobil je proto uplne otevreny.
Ani nevim jak nebeyzpecne to mohlo byt a co se mohlo stat vse, jak se tato situace stala napriklad, kdybych telefonoval z mobilu a explodoval by mi mobil v moji ruce, nebo syna. Radeji nechci domyslet.
Zkusim jsem slusne resit siatuace se Samsung v Ceske Republice a oni moji reklamaci odmitaji, ze s imam mobil opravit na svoje naklady. Jedine co mi rekli, ze at radeji to nezkusim zapinat.
Ani nevim kolik je to nebezpecne, jak je to nebezpecne pro zivotni prostredi, jak to mam uskladnovat kvuli bezpeci, opravdu mi nereli a neporadili vubec nic.
Budu proto velmi rad, pokud mi pomuzete, poradite jak mam postupovat, resit vzniklou situaci.
Dekuji za Vas cas a preji hezky Novy rok 2021 hlavne ve zdravi


Produkt

Mobilni telefon samsung nafoukla baterie


Požadované řešení

Dobry den, pozaduji aby spolecnost opravila vadnou baterii na sve naklady, protoye je to jejich chyba. Dekuji mnohokrat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2021 16:50, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že telefon by dle obsahu stížnosti zakoupen v roce 2016, patrně nebude možné vadu již reklamovat.

Práva z vadného plnění je kupující oprávněn uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží vyskytla na tomto zboží vada. Lhůta, po kterou lze právo z vad uplatnit, je podle našeho názoru obecná tříletá promlčecí lhůta. Kupující má tedy možnost uplatnit práva z vadného plnění do tří let od okamžiku, kdy se o vadě dozvěděl, resp. dozvědět mohl a měl (viz ustanovení § 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily. Jestliže tedy kupující za zboží zaplatil penězi a nevyžil žádnou poukázku atp., není možné, aby mu takovou formou byly vráceny prostředky, které na koupi vynaložil. Stejně tak není možné nutit k odběru jiného zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2021 12:46, před 4 lety

Dobrý den,

popisovaný podnět byl v tomto případě řešen skrze kontrolní oddělení VOC naší společnost. Toto oddělení posoudilo veškeré dostupné podklady, které byly zároveň konzultovány s technickými specialisty. Po kompletním posouzení bylo doporučeno navštívit libovolné autorizované servisní středisko Samsung, aby byla provedena servisní diagnostika, po které by toto středisko rozhodlo o dalším možném postupu.

Omlouváme se tímto za veškeré komplikace, nicméně není možné v tomto ohledu jakkoliv více pomoci.

Děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323/14
148 00 Praha 4 - Czech Republic

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 09:51, před 4 lety

Děkujeme za vyjádření a navržení postupu. Vzhledem k tomu, co jsme psali již v úvodu, stížnost pro další komunikaci uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.