Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Preji hezky den,
Prosim bych potreboval poradit ohledne problem, ktery jsem nedavno mel s mym mobile firmy SAMSUNG.
Telefon je Samsung Galaxy S7.
Telefon se mi nafoukla bateria a otevrel se cely zadni kryt. Jak muzete videt na fotografii v priloze.
Telefon byl zakoupeny v roce 2016 a tento stejny rok, tery 2016, Galaxy mela problem s bateriemi – predevsim model Galaxy Note, baterie explodovaly, nebo se nafoukly.
Kvuli tomu, byli tyto stroje kontaktovani lidi aby dali je zpatky prodejci.
Stejna problematika, jako mam ja, staci se podivat na google a tam uvidite, ze maji ten problem plno lidi.
V USA kvuli tomu delali taky classe action.
Telefon jsem si vsiml nahodne, protoze 2 roky zpatky jsem zacal pouzivat jiny model, dalsi Samsung S9. Nahodne jsem si vsmil ze mobil, ktery jsem mel polozeny na stul a nebyl pouzivany dva roky, je nafoukla baterie a mobil je proto uplne otevreny.
Ani nevim jak nebeyzpecne to mohlo byt a co se mohlo stat vse, jak se tato situace stala napriklad, kdybych telefonoval z mobilu a explodoval by mi mobil v moji ruce, nebo syna. Radeji nechci domyslet.
Zkusim jsem slusne resit siatuace se Samsung v Ceske Republice a oni moji reklamaci odmitaji, ze s imam mobil opravit na svoje naklady. Jedine co mi rekli, ze at radeji to nezkusim zapinat.
Ani nevim kolik je to nebezpecne, jak je to nebezpecne pro zivotni prostredi, jak to mam uskladnovat kvuli bezpeci, opravdu mi nereli a neporadili vubec nic.
Budu proto velmi rad, pokud mi pomuzete, poradite jak mam postupovat, resit vzniklou situaci.
Dekuji za Vas cas a preji hezky Novy rok 2021 hlavne ve zdravi
Mobilni telefon samsung nafoukla baterie
Dobry den, pozaduji aby spolecnost opravila vadnou baterii na sve naklady, protoye je to jejich chyba. Dekuji mnohokrat
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že telefon by dle obsahu stížnosti zakoupen v roce 2016, patrně nebude možné vadu již reklamovat.
Práva z vadného plnění je kupující oprávněn uplatnit tehdy, pokud se během dvou let od převzetí zboží vyskytla na tomto zboží vada. Lhůta, po kterou lze právo z vad uplatnit, je podle našeho názoru obecná tříletá promlčecí lhůta. Kupující má tedy možnost uplatnit práva z vadného plnění do tří let od okamžiku, kdy se o vadě dozvěděl, resp. dozvědět mohl a měl (viz ustanovení § 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily. Jestliže tedy kupující za zboží zaplatil penězi a nevyžil žádnou poukázku atp., není možné, aby mu takovou formou byly vráceny prostředky, které na koupi vynaložil. Stejně tak není možné nutit k odběru jiného zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
popisovaný podnět byl v tomto případě řešen skrze kontrolní oddělení VOC naší společnost. Toto oddělení posoudilo veškeré dostupné podklady, které byly zároveň konzultovány s technickými specialisty. Po kompletním posouzení bylo doporučeno navštívit libovolné autorizované servisní středisko Samsung, aby byla provedena servisní diagnostika, po které by toto středisko rozhodlo o dalším možném postupu.
Omlouváme se tímto za veškeré komplikace, nicméně není možné v tomto ohledu jakkoliv více pomoci.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323/14
148 00 Praha 4 - Czech Republic
Děkujeme za vyjádření a navržení postupu. Vzhledem k tomu, co jsme psali již v úvodu, stížnost pro další komunikaci uzavíráme.