Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.12.2020 bylo v kadeřnictví 100czk Jaro v zaúčtovány 2 položky za práci. 1x stříhání + neoprávněně příplatek za dlouhé vlasy. V účtence není zcela zřetelně vše rozepsáno, proto paní kadeřnice synovi zaúčtované položky vysvětlila, bohužel mívala 2 jazyky dohromady, kdy syn z této konverzace zaznamenal, že položka navíc je za dlouhé vlasy. Syn je introvertní povahy a neumí se v takové situaci bránit, či oponovat, proto jsem vzniklou situaci začala,jako zákonný zástupce řešit sama.
Syn má plavé krátké a docela řídké vlasy.Vlasy měl před příchodem do kadeřnictví umyté.
Paní kadeřnice provedla pánský střih - výbrus na krku do ztracena + zkrácení vrchu cca 3cm vlasů,které odrostly od minulého stříhání.
Práce trvala cca 10-15min. Syn společnost 100czk navštěvuje již třetím rokem, přibližně každé 2-3 měsíce a dosud mu vždy byla účtována jen 1 položka za stříhání.
Oslovila jsem pana vedoucího prvně tel. Hovorem, kdy mi bylo po vysvětlení doporučeno, zaslat fotografie syna- konkrétně vlasů před a po stříhání+ účtenku na email a také sděleno, žé né každý kadeřník správně rozumí ceník.
Paní vedoucímu jsem posléze zaslala email s fotodokumentací a účtenkou a popisem reklamace. Po 2 týdnech čekání, jsem určovala odpověď, kdy p.K. odpověděl, že reklamace není uznána a technologický postup byl správný.
Předmětem reklamace nebylo špatný střih, ale neoprávněně zaúčtovaný příplatek za dlouhé vlasy, tudíž jsem opětovně oponovala s tím, že nesouhlasím. V této chvíli již p. Vedoucí K. pojmenoval vlasy mého syna slovem zarostlý,kdy zarostlý může být chlup, či nehet, ale určité ne vlasy na hlavě a rozhodla jsem se vyhledat pomoc jinde.
Pánské stříhání krátkých vlasů
Navrácení neoprávněně zaúčtovaného poplatku za dlouhé vlasy
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování poskytnuté služby nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit například formou zveřejněného ceníku.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.