Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Balík DR0429874536X byl odeslán z Havlíčkova Brodu 28.12.vypraven z SPU Praha 022 29.12. doručován 30.12. depo Praha 701 a uložen pro nezastižení adresáta na poště Praha 3 13000. Nezastižení adresáta není pravdivé byl doma a pokus o doručení nebyl. Adresát nebyl do dnešního dne žádným způsobem informován o uložení zásilky. Na poštu není možné se dovolat. Po osobním dotazu na zásilku na poště bylo adresátovi sděleno, ze balík může být vydán pouze na písemné oznámení, nebo na kód, je to ale zbytečné protože balík na poště není. Nevím jak je možné že, balík podle sledování je uložen na uvedené poště do 14. 1 2021 a na poště údajně není. Nechápu jak je možné že, po informaci adresáta se pošta ani nesnaží zjistit proč nebyl adresát informován o uložení, ani o tom kde balík je a kdo balík doručoval a nepodal informaci.
Balík do ruky, hmotnost 1,775 kg, velikost L, cena 2.000 Kč. adresa :L. Brabcová Koněvova 1685
Zjistit, kde je zásilka a postarat se o doručení, nebo vyzvednutí na poště.
Pokud by se zásilka nenašla, zaplatit 2.000 Kč za pojištěnou zásilku a vrátit poštovné 209 Kč.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.