Společnost


Quincy s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47436(Ne)vrácení peněz za nefunkčních dětské sportovní hodinky z e-shopu FREDIE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2021, před 4 lety

Dita Slouková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dle doložitelné mailové historie jsem u e-shopu FREDIE zakoupila a bankovním převodem zaplatila sportovní dětské vodotěsné hodinky. Zakoupené hodinky nejsou vodotěsné, po umytí rukou do hodinek zatekla voda.
Stav hodinek po kontaktu s vodou jsem nafotila. Hodinky byly zevnitř zapařené, viditelně zateklá voda po sklíčkem, u obou hodinek došlo k částečnému výpadku zobrazování číslic, jedny se následně zcela vymazaly a u druhých se úplné zobrazování číslic neobnovilo.
Oboje nefunkční hodinky chci vrátit e-shopu zpět a žádám vrácení peněz na můj účet. Poslala jsem e-shopu mail a žádala obratem o sdělení přesné doručovací adresy k vrácení závadného zboží. Na eshopu korespondenční adresa není uvedena. Nyní již nekomunikují.


Produkt

2x dětské sportovní hodinky HONHX, S-sport (lze doložit foto)


Požadované řešení

Vrácení uhrazených peněz na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2021 15:45, před 4 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu v souladu s § 2161 odst. 1 občanského zákoníku, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, rovněž i za to, že se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 20:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.