Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednávku jsem vytvořila 14.12.2020 a ještě ten den ji převodem na účet zaplatila. Do dnes nedoruceno.
Objednávka na iCell.cz
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Kód objednávky: 1019020932
Datum: 14.12.2020
Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji:
Číslo účtu: 1771430011/3030
Variabilní symbol platby: 1019020932
Pro platby z banky mimo ČR použijte prosím IBAN a SWIFT:
CZ2130300000001771430011
AIRACZPP
Poplatky za SEPA (zahraniční) platbu hradí vždy zákazník.
QR kód
Obsah objednávky
Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
38096 Flipové peněženkové MOTÝL pouzdro peněženka pro Xiaomi Redmi 7A - fialové 1 259 Kč 259 Kč
Česká Pošta - Obyčejné psaní 1 49 Kč 49 Kč
Převodem 1 0 Kč 0 Kč
CENA CELKEM: 308 Kč
Zaokrouhlení
Vrácení peněz
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.