Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47443Opakované potíže s doručením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2021, před 4 lety

Pavel Kunc

Znění stížnosti

Dobrý den,

očekávali jsme doručení pár balíčků před Vánoci, které doručené nebyly. Což nevadí, vzhledme k tomu, že víme, jak to před Vánoci je. Nicméně, 25.12.2020 jsme odjížděli mimo město a naše schránka byla prázdná (před odjezdem jsme vše kontrolovali). Vrátili jsme se v neděli, 3.1.2021 a při náhledu do schránky jsme zjistili, že je v ní OPAKOVANÁ výzva k vyzvednutí zásilky, na které stálo, že první kontakt s námi již proběhl 3.12.2020, což je nesmysl, nic nám nepřišlo a jak jsem již zmínil, schránka byla před odjezdem prázdná. Nejpozdější datum vyzvednutí této zásilky bylo stanoveno, dle dané výzvy, do 4.1.2021. Díky bohu, že jsem se domu vrátili o něco dříve, než jsme plánovali a zásilku jsme vyzvednou stihli. Mávli jsme nad tím rukou, i když mě osobně štve, jak si někdo může dovolit hodit do schránky OPAKOVANOU výzvu k vyzvednutí a přitom nedošlo ani k provtnímu kotaktu!! Toto není poprvé, ale jak říkám, mávli jsme nad tím rukou.
4.1.2021 jsme tedy šli na poštu vyzvednout zásilku s tím, že se u přepážky zeptám, zda tam náhodou neleží ještě nějaká zásilka, vzhledem k tomu, že jich očekáváme více. Paní nám řekla, že ne, že je to pouze jen tato. Tohoto dne večer (4.1.2021 21:00), při návratu z nákupu domů, jsme schránku znovu kontrolovali, zda v ní něco není a byla prázdná. Dnes, což je 5.1.2021 v 16hod, byla ve schránce a teď hádejte co? Další výzva k vyzvednutí zásilky a znovu OPAKOVANÁ!! Co je ale nejhorší, je to, že na této výzvě je datum doručení 4.1.2021. Prosím o vysvětlení, jak je možné, že na této OPAKOVANÉ výzvě je datum, ve kterém byla schránka prázdná?
Prosím, už s tím něco udělejte,není to poprvé, přivádíte mi tímto nemalé problémy. Něco tady nesedí a nebo v tom horším případě (velice pravděpodobné), paní pošťačce se nechce pracovat. Nechceme tento laxní přístup zaměstnanců České pošty dále trpět. Předem děkuji za vyřízení.

S pozdravem
Pavel Kunc


Produkt

Pavlovova 71, Ostrava


Požadované řešení

Ať se to již neopakuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2021 16:08, před 4 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.