Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47444Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2021, před 4 lety

Markéta Suková

Znění stížnosti

Dostala jsem vitamín D za poštovné a najednou mi po 2 měsících přišla faktura na 49kc a k tomu 70kc za administrativní poplatek. Nevím kde se stala chyba ale ja vse zaplatila jak měla a o tomhle nic nevím.


Požadované řešení

Zrušit neoprávněný poplatek ve výši 119kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2021 11:26, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2021 14:37, před 4 lety

Vážená paní Suková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost neobdržela úhradu poštovného a balného, související s doručeným produktem Vitamín D VitaSolaris, nicméně, dle informací, které jste poskytla naší operátorce jste fakturu uhradila pod chybným variabilním symbolem. To byl důvod, proč se úhrada správně nepřiřadila a systém tak odeslal upozornění na dlužnou částku. Omlouváme se, ale platbu s uvedenými nesprávnými symboly nejsme bez doplňujících informací schopni dohledat. Ráda bych Vás také informovala, že k dnešnímu dni neevidujeme žádnou neuhrazenou pohledávku, jelikož platbu ve výši 49,- Kč jsme přijali dne 6.1.2021.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2021 17:24, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 19:23, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.