Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47451Zásilka dle systému DPD byla doručena, ale nebyla.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2021, před 4 lety

Irena Kameníková

Znění stížnosti

Číslo zásilky 0173 6090 7780 44 8, 22.12. 2020 ráno v 8,33 převzato kurýrem v Chlumci u Ústí, tentýž den v 16,42 jsem údajně požádala o jiný termín doručení (město Chlumec), v 17,19 opět tentýž den jsem ale zásilku údajně převzala (město Chlumec).
Toto jsou informace ze systému DPD a od mého dodavatele, kterého jsem neprodleně kontaktovala. Nelogicky půl hodiny od sebe žádost o jiný termín doručení, půl hodiny na to převzato a vše v depu Chlumec (to je místo, kde toto zadal kurýr do systému).

Problém je v tom, že já v té době nebyla v místě sídla, které je na adrese mého trvalého bydliště, ale na adrese přechodného pobytu, která je v obci Doubrava u Nymburka. Svůj pohyb a pobyt mohu doložit. Navíc jsem byla nastydlá a dodržovala deset dní karantény.
I Chlumec je příliš daleko na to, abych mohla vyzvednout půl hodiny poté, co jsem údajně žádala o jiný termín doručení.

Kurýr mi v žádném případě nemohl balík předat, jak tvrdí DPD. Nebyly mi zaslány ani sms nebo email o doručení ten den, rovněž nebyl učiněn pokus o trojí doručení, jak je v pravidlech DPD pro mezinárodní doručení, balíček šel z Německa.

Protože byl balík doručen, nemůže můj dodavatel zásilku reklamovat. Co s touto situací. Předesílám, že toto se nám stalo již podruhé. První případ byl adresován na mého přítele, který rovněž zaplatil předem (odesilatel pak nemá ani motivaci reklamovat i kdyby to šlo), balíček. byl doručen, ale on ho rozhodně nepřevzal.

Bohužel DPD s nikým nekomunikuje, není možné se nikam dovolat, reaguje pouze robot na všech číslech, která jsou veřejná. Na adrese, která je napsána v popisu reagovali větou, že zásilka mi byla doručena. Není možné situaci nikomu vysvětlit nikde se dovolat.


Produkt

Číslo zásilky 0173 6090 7780 44 8, 22.12. ráno v 8,33 převzato kurýrem Martinem Kimou v Chlumci u Ústí, tentýž den v 16,42 jsem údajně požádala o jiný termín doručení (město Chlumec), v 17,19 opět tentýž den jsem ale zásilku údajně převzala (město Chlumec). Zásilka byla zasílána na adresu Chomutov, Sluneční 3981, 430 01. Chomutov, Odesílatel byla společnost Edition Glollong , Brackenheim - Stockheim.


Požadované řešení

Doručení balíku, přijetí reklamace, náhrada škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2021 11:09, před 4 lety

Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.

Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 23:01, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.