Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
e-shop Ochrannerousky.cz spadající pod firmu Viralio s.r.o.
16.10.2020 - objednávka
20.10.2020 - dokončena objednávka
21.10.2020 - info od přepravce,že je zásilka poškozená (rozlitá dezinf.)
nedoručována, vrácena dodavateli
reakce dodavatele - pošlou znovu
27.10.2020 - urgence dodání - reakce dodavatele - pošlou co nejdříve znovu
28.10.2020 - dodavatel obdržel poškozenou zásilku zpět - dotaz, zda chci
poslat znovu nebo peníze zpět - chci poslat znovu
03.11.2020 - dodavatel prý posílá znovu v nejbližších dnech
06.11.2020 - stále nic nemám, žádám vrácení peněz, uvádím č.účtu i objedn.
reakce dodavatele - žádná
12.11.2020 - opět urgence vrácení peněz - reakce - očekávejte peníze co
nejdříve
18.11.2020 - opět urgence vrácení peněz a reakce dodavatele stále stejná
27.11.2020 - stejné jako 18.11.2020
od té doby neurguji, jiné starosti a hledání, kde je možné si stěžovat
ochranná nano rouška, dezinfekční roztok na tuto roušku
vrácení Kč 678,- (cena objednávky vč. dopravy) na účet
objednávka číslo 23390
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.