Společnost


Nimtextile

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47464Vystavení faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2021, před 4 lety

Silvia Černáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 2.10.2020 jsem na e-shopu Explodo zakoupila zboží. Zboží mi přišlo po týdnu, ale nebyla při zboží faktura. Když jsem kontaktovala prodejce nech mi pošle FA do dnes mi nenapsal a vrací se mi email že je neplatní,
Kontaktovala jsem i ČOI ale bylo mi napsáno že to posouvají dál na prověření a taky mi nikdo do dnes nenapsal jak to bylo vyřešeno.
Mám zboží bez faktury, nemůžu ho ani vrátit protože e-shop se mnou nekomunikuje a začínám si myslet že se asi nejedná o originál - neměla štítky nového zboží pouze drugs bag.

Prosím Vás jak mám v takém případe postupová?

Děkuji

S pozdravem
Silvia Černáková


Produkt

Kabelka The Marc Jacobs, Kód: 226, Číslo objednávky 2020000104, Cena:5599Kč


Požadované řešení

Zjistit u prodejce jestli se jedná o originál
Slevu na zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2021 09:35, před 4 lety

V souladu s § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Povinnost má tedy prodávající výhradně tehdy, požádá-li jej o to samotný spotřebitel.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Sofii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 15:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.