Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, z ničeho nic mi přestal fungovat produkt FOTO Polaroid SNAP TOUCH Instant Digital zakoupený u společnosti CZC (nelze zapnout, nekomunikuje po připojení kabelem k PC). Reklamace mi nebyla uznána s vyjádřením technika: Reklamace neuznána - během diagnostiky zjištěn neautorizovaný zásah do zařízení. V zařízení stržený šroubek a dva šroubky chybí. V zařízen se ale od koupi nikdo nevrtal, ani nevím, že tam nějaké šroubky vůbec někde jsou. Samotné tělo produktu je bez šroubků. Produkt byl odevzdán bez známek mechanického poškození vnějšího pláště (bez oděrek a tp. nosil jsem jej neustále v obale). Žádám Vás tímto o radu, jak danou věc řešit. Takovéto jednání je od společnosti CZC naprosto nepřijatelné! Nejedná se o produkt za pár korun. A proto jsem produkt reklamoval řádnou cestou ještě po dobu záruční lhůty. Nevím, jak se mám proti takovémuto jednání bránit. Děkuji..
fOTO Polaroid SNAP TOUCH Instant Digital, černá,m SČ: K180157020680711009410
Cílem reklamace je funkční produkt, vrácení peněz, výměnu za nový, případně opravu akceptuji
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace.
Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu shodně Krajský soud v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005 nebo Městský soud v Praze sp. zn. 11 Co 438/2001). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.