Společnost


Patrik Jokl

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4748Dodání nekompletního zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2014, před 10 lety

Miilan Fišera

Znění stížnosti

Dne 22.9.2014 jsem od zmíněného podnikatele obdržel formou Kup teď na aukčním serveru www.aukro.cz fritézu DELTA v hodnotě 1858 Kč, bohužel bez přívodního kabelu 220V. Zde je zmíněný podnikatel registrován. Po tomto zjištění jsem mu ihned poslal mailovou zprávu, že tento kabel chybí a fritézu tudíž nelze používat. Dne 25.9.2014 jsem od něho obdržel zprávu, že mi tento kabel odešle, ale dosud jsem žádný neobdržel. Proto jsem mu dne 7.10.2014 zaslal doporučený dopis s výzvou k zaslání chybějící části fritézy,protože mi zaslal věc v rozporu s kupní smlouvou, tedy věc, kterou nelze do dnešního dne ani vyzkoušet, ani používat. Požadoval jsem tedy slevu z kupní ceny ve výši 194 Kč podle § 2106, písm. c), s odkazem na odst. 2. Zároveň jsem podnikající osobu požádal o zaslání českého návodu k obsluze zařízení a rovněž jsem ho upozornil na znění jeho obchodních podmínek, uveřejněných na portále aukro, týkající se započetí doby záruky (uvedeno, že se záruka počítá od doby vystavení dokladu). Obchodník do dnešního dne nijak nereagoval.


Produkt

Jedná se o multifunkční fritézu DELTA, německé výroby. Nezaslaný kabel je velmi podobný kabelu k počítači, ale má specifickou zásuvku.


Požadované řešení

Zmíněný obchodník by mi měl buď zaslat originální kabel, český návod k obsluze, nebo zaslat požadovanou slevu z hodnoty věci na můj účet. Mám přislíbeno v opravně spotřebičů, že mi kabel vyrobí. Rovněž by měl odstranit mylné infomrace pro zákazníky z Obchodních podmínek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 17:35, před 10 lety

Jsou-li pro užívání věci stanovená pravidla, je prodávající povinen dodat spotřebiteli návod v českém jazyce. Nesplnění této povinnosti může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
V tomto případě spotřebitel uplatnil reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. Jedná se tedy o reklamační řízení a pro prodávajícího jsou stanoveny lhůty vyplývající z § 19 zákona o ochraně spotřebitele: Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějícího příslušenství. Uplyne-li lhůta pro vyřízení reklamace, spotřebitel může odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2014 14:52, před 10 lety

Prodávající nám sdělil následující:

Pan Fišera u nás zakoupil dvě multifunkční fritézy Delta.

První objednávku provedl 14.9.2014, jako způsob přepravy si pan Fišera vybral "dobírku", ale zásilku nepřevzal. Zásilka byla na naše náklady vrácena zpět.

Druhou objednávku pan Fišera vytvořil 17.9.2014, zboží zaplatil kartou.

Kupující nás kontaktoval emailem 22.9.2014, že mu v balení chybí napájecí kabel a návod.
Nový kabel a návod jsme odeslali 26.9.2014 obyčejným balíkem na adresu kupujícího.

Kupující tvrdí, že nám zaslal dopis, ale my jsme žádný neobdrželi, pouze jeden email.

Teprve včera jsem dostal další email, že kabel kupující neobdržel, proto jsem mu kabel zaslal dnes znovu - sledovaným balíkem.

Návod jsem kupujícímu dnes zaslal i v elektronické podobě, aby bylo prokazatelné, že jej obdržel.

V této souvislosti chceme požádat spotřebitele o potvrzení uvedeného řešení a případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2014 21:44, před 10 lety


Miilan Fišera

Hodnocení:

Komentář: Kabel mi sice zaslali, ale obyčejný, k PC. Dohodli jsme se, že úpravu kabelu si nechám za 100 Kč zhotovit v elektroopravně. Prodávající mi 100 Kč zaslal jako náhradu. Návod mi byl zaslán elektronicky. Obsahuje chyby v převodu z AJ, nepřesnosti v popisu tlačítek. Dopis jsem prodejci zaslal na dodejku, ale nevyzvedl si jej a tvrdí, že žádný nedostal. S tímto kupujícím již žádné transakce neuskutečním. Fritézu bylo možné začít používat až téměř po měsíci od dodání a to kvůli chybějícímu kabelu. Zajímalo by mě, jak to je se započetím doby začátku záruky.
Díky. Pomohli jste mi.