Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#47480Neuznaná reklamace štípačka na dřevo, která neustála vlastní tlak

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2021, před 4 lety

Milan Kopecká

Znění stížnosti

Hecht Motors mi zamítl reklamaci z dvodu: K tomuto poškození dochází např.při provozu stroje s uvolněnou pístnicí nebo uvolněným motorem což je v rozporu s návodem k obsluze..

Štípačku jsme použily dvakrát nic povolené není a nebylo a nechápu co má společného motor který není ani u podstavce který se zdeformoval je to ten na který se postavý špalek a poté pístem roštípne. K vadě došlo při štípání tvrdšího kusu tlak pístu jednoduše ohnul podstavec který má vlastnímu tlaku odolat.. Je mi jedno jestli k tomu došlo špatnou konstrukcí nebo vadou materiálu či špatným svařením k této vadě prostě dojít nikdy nemá...


Produkt

Štípačka na dřevo HECHT 6120 12Tun Rek. List č: 105/20-000734/REK Doklad zakazníka č. 19JH10291


Požadované řešení

Oprava či výměna jde o podstavec který má odolat tlaku 12Tun ten já nesrovnám...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2021 09:38, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (resp. pro opětovný výskyt vady), což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2021 14:44, před 4 lety

Vážený pane Kopecký,
velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit náš výrobek HECHT6120 a je nám velice líto, že s ním nejste spokojen. Výrobek byl zakoupen dne 3.7.2019 a byl reklamován dne 10.12.2020. Tato reklamace nebyla uznána jako záruční. Je nám líto vzniklé situace, ale ze strany Hecht MOTORS s.r.o. nedošlo k pochybení. Velice si ceníme toho, že jste naším zákazníkem. Vždy se snažíme najít řešení tak, aby byli naši zákazníci plně spokojeni. Dovolil bych si Vás požádat o pochopení tohoto našeho postoje.
S pozdravem Petr Vlach, vedoucí zákaznického servisu, Hecht Motors.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 19:01, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2021 09:17, před 4 lety


Milan Kopecká

Bohužel nejsem jediný nespokojený zákazník viz zde https://obchody.heureka.cz/cz-hecht-cz/recenze/#filtr a jsem bezradný jak postupovat ani v databázi soudních znalců jsem nenašel kam se štípačkou zajet pro odborné vyjádření...
Postoj Hechtu chápu je to jejich práce prodávat šmejdy a umí v tom chodit zamítnout reklamaci v mém případě nesmyslným vyjádřením o povoleném šroubku i když se závadou nemůže souviset a povolený ani nikdy nebyl...Hold počítají s tím že jim to projde....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 15:29, před 4 lety

Kromě posudku soudního znalce je možné využít i stanovisko např. kvalifikovaného servisu apod. Je však třeba počítat s tím, že posudek soudního znalce má vyšší důkazní kvalitu v případném soudním řízení.

Z výše uvedeného plyne, že společnost spotřebiteli nijak nevyhoví, a proto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.