Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Hecht Motors mi zamítl reklamaci z dvodu: K tomuto poškození dochází např.při provozu stroje s uvolněnou pístnicí nebo uvolněným motorem což je v rozporu s návodem k obsluze..
Štípačku jsme použily dvakrát nic povolené není a nebylo a nechápu co má společného motor který není ani u podstavce který se zdeformoval je to ten na který se postavý špalek a poté pístem roštípne. K vadě došlo při štípání tvrdšího kusu tlak pístu jednoduše ohnul podstavec který má vlastnímu tlaku odolat.. Je mi jedno jestli k tomu došlo špatnou konstrukcí nebo vadou materiálu či špatným svařením k této vadě prostě dojít nikdy nemá...
Štípačka na dřevo HECHT 6120 12Tun Rek. List č: 105/20-000734/REK Doklad zakazníka č. 19JH10291
Oprava či výměna jde o podstavec který má odolat tlaku 12Tun ten já nesrovnám...
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně (resp. pro opětovný výskyt vady), což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kopecký,
velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit náš výrobek HECHT6120 a je nám velice líto, že s ním nejste spokojen. Výrobek byl zakoupen dne 3.7.2019 a byl reklamován dne 10.12.2020. Tato reklamace nebyla uznána jako záruční. Je nám líto vzniklé situace, ale ze strany Hecht MOTORS s.r.o. nedošlo k pochybení. Velice si ceníme toho, že jste naším zákazníkem. Vždy se snažíme najít řešení tak, aby byli naši zákazníci plně spokojeni. Dovolil bych si Vás požádat o pochopení tohoto našeho postoje.
S pozdravem Petr Vlach, vedoucí zákaznického servisu, Hecht Motors.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bohužel nejsem jediný nespokojený zákazník viz zde https://obchody.heureka.cz/cz-hecht-cz/recenze/#filtr a jsem bezradný jak postupovat ani v databázi soudních znalců jsem nenašel kam se štípačkou zajet pro odborné vyjádření...
Postoj Hechtu chápu je to jejich práce prodávat šmejdy a umí v tom chodit zamítnout reklamaci v mém případě nesmyslným vyjádřením o povoleném šroubku i když se závadou nemůže souviset a povolený ani nikdy nebyl...Hold počítají s tím že jim to projde....
Kromě posudku soudního znalce je možné využít i stanovisko např. kvalifikovaného servisu apod. Je však třeba počítat s tím, že posudek soudního znalce má vyšší důkazní kvalitu v případném soudním řízení.
Z výše uvedeného plyne, že společnost spotřebiteli nijak nevyhoví, a proto stížnost uzavíráme.