Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Už je to déle co jsem provedl registraci cca pár měsíců zpět na portálu s-drazby následně i ten jsem požádal i o smazání účtu vlastně všeho. Na jejich portále jsem nic nekoupil ani nedorazil ani jsem se neúčastnil. Nyní mě poslali výzvu k úhradě 5000kc. Za registraci na jejich stránkách. Koukal jsem , že to řešili i černé ovce a ne jednou
Výzva k úhradě
Chci jen, aby mě už nepsali o nějaký úhradě nic víc. Doufám že z jejich to půjde vše vyřešit
|
Tweet |
Pokud došlo k registraci přímo na portálu společnosti (na adrese https://www.s-drazby.cz/registrace.html) až po 26. 2. 2020, spotřebitel byl velmi pravděpodobně poučen o tom, že registrace je zpoplatněna. Společnost totiž na přelomu února a března provedla úpravu spočívající v tom, že tuto informaci před tlačítko „Registrovat se“ doplnila. Vzhledem k tomu, že je hned za touto informací umístěn také odkaz na aukční podmínky a ceník, nelze již tvrdit, že spotřebitel nebyl o zpoplatnění registrace poučen. Dodáváme však, že pro účely jasného informování by dle našeho názoru bylo vhodnější ještě uvádět částku, kterou je nutné zaplatit rovnou, či ji aspoň v ceníku odlišit od ostatních. Připojujeme také varování Exekutorské komory ČR: https://www.ekcr.cz/1/aktuality-pro-media/2683-exekutorska-komora-varuje-ceskym-internetem-se-siri-podvodne-drazby?w=. Tolik k upozornění na změněný přístup společnosti ve věci 'způsobu informování spotřebitele o cenách'.
Částka 5000,- je dle ceníku společnosti účtována za "zajištění informací ke klientem poptávané dražbě a e-mailovou podporu." Z obsahu stížnosti nevyplývá, zda tyto služby byly, nebo nebyly poskytnuty. V případě jejich neposkytnutí lze namítat bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. V případě poskytnutí je v závislosti na rozsahu a povaze poskytované služby možné zvážit namítání neúměrného zkrácení dle § 1793 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, aktuálně není problém s úhradou poplatku, ale s Vaším způsobem komunikace. Poplatek máte uhrazen, ale v řešení je Váš email ze dne 22.1.2021 v čase 6:12 PM, sám moc dobře víte, co jste tam napsal. Nebo to máme zde zveřejnit s Vaším souhlasem ? Pokud se nám zde omluvíte, stačí jednoduchou formou : "Omlouvám se za svoji neuváženou emailovou komunikaci " budeme brát celou věc za uzavřenou.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.