Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 31.12.2020 jsem obdržela druhý dopis, že jsem si zakoupila norský potravinový doplněk FlexiMed. Tento produkt jsem si nikdy neobjednala.
Jedná se o fakturu 11070490. Produkt jsem žádný neobdržela.
Bohužel jakékoliv navázání kontaktu telefonicky nebo emailem chodí automatické odpovědi o vytíženosti firmy.
Nepřeji si platit poštovné za neobdržené zboží a už vůbec ne administrativní poplatek za pozdní platbu. Ráda bych kdyby firma smazala moje osobní údaje nebo jakékoliv smluvní vztahy a již mě více nekontaktovala a neposílala další nabídky.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vážená paní Grusová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom se rádi omluvili, za možná delší prodlevu při vyřizování emailových požadavků a větší vytíženost naší zákaznické linky. Požadavky našich zákazníků se snažíme vyřizovat co nejrychleji, jak je to možné. Potvrzujeme Vám, že dne 14.10.2020 naše společnost obdržela objednávku měsíčního balení produktu na podporu kloubů FlexiMed a to prostřednictvím našich webových stránek. V našich všeobecných i dílčích obchodních podmínkách je jasně stanoveno, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně sama za sebe, tedy vlastním jménem. Uvádíte, že jste si žádný produkt neobjednala, jednalo se tak zřejmě o objednání třetí osobou na Vaše jméno, a také jste žádný produkt neobdržela. Související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Na závěr bych Vás ráda informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: