Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47484Neoprávněně naúčtovaný poplatek za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2021, před 4 lety

Grusová Jarmila Grusová

Znění stížnosti

Dne 31.12.2020 jsem obdržela druhý dopis, že jsem si zakoupila norský potravinový doplněk FlexiMed. Tento produkt jsem si nikdy neobjednala.
Jedná se o fakturu 11070490. Produkt jsem žádný neobdržela.
Bohužel jakékoliv navázání kontaktu telefonicky nebo emailem chodí automatické odpovědi o vytíženosti firmy.


Požadované řešení

Nepřeji si platit poštovné za neobdržené zboží a už vůbec ne administrativní poplatek za pozdní platbu. Ráda bych kdyby firma smazala moje osobní údaje nebo jakékoliv smluvní vztahy a již mě více nekontaktovala a neposílala další nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2021 11:10, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2021 15:11, před 4 lety

Vážená paní Grusová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bychom se rádi omluvili, za možná delší prodlevu při vyřizování emailových požadavků a větší vytíženost naší zákaznické linky. Požadavky našich zákazníků se snažíme vyřizovat co nejrychleji, jak je to možné. Potvrzujeme Vám, že dne 14.10.2020 naše společnost obdržela objednávku měsíčního balení produktu na podporu kloubů FlexiMed a to prostřednictvím našich webových stránek. V našich všeobecných i dílčích obchodních podmínkách je jasně stanoveno, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně sama za sebe, tedy vlastním jménem. Uvádíte, že jste si žádný produkt neobjednala, jednalo se tak zřejmě o objednání třetí osobou na Vaše jméno, a také jste žádný produkt neobdržela. Související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Na závěr bych Vás ráda informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2021 17:24, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.2.2021 19:04, před 4 lety


Grusová Jarmila Grusová

Hodnocení: