Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.12.2020 mi bylo z kreditní karty sraženo 600 Kč. Žádnou službu ani zboží jsem si neobjednala.
Nevím
Vystavení dokladu o přijetí částky 600 Kč za zboží či službu o které nevím nebo vrácení 600 Kč na můj účet.
|
Tweet |
Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.
Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Uživatelka nás kontaktovala pomocí našeho kontaktního formuláře na webové stránce.
https://www.duponti.com/kontakt-cz/
Stížnost tedy řešíme přímo s uživatelkou
Na základě sdělení společnosti stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.