Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
I ordered goods on 5th November and I get it on 29th December. I return goods via Czech Post to UrbanTrend on address that Petra Vesela from support provided me. Since then I don't have any reply from UrbanTrend. Can you please provide me information when my returned order will be refunded or I need to write compliant by justice because I have protocol that it is paid?
On your page there is clearly written that ordered goods can be returned in 30 days and that money will be refunded. I returned it immediately as I get it. I returned it back on 30th December but I still don't have any reply from support and my money (1540CZK) is not refunded.
I have protocol that I paid it and I did everything like on procedure on your webpage.
https://urbantrend.cz/35954589827/orders/c1259b7cf2d02d457f0d038097d742c3
https://app.fakturoid.cz/urbantrendcz/p/jkCCfLBnQg/UTCZ2020-11260
Please reply as soon as possible, or I will complain.
On your page is clearly written there is support 24h.
Aleksandra Radovanovic
-------------------------------------------------------
Dobrý den, můžete mi prosím poskytnout informace o tom, kdy mi bude vrácená objednávka vrácena, nebo musím psát v souladu?
Na vaší stránce je jasně napsáno, že objednané zboží lze vrátit do 30 dnů a že peníze budou vráceny. Jakmile jsem to dostal, okamžitě jsem jej vrátil. Vrátil jsem ji zpět 30. prosince, ale stále nemám žádnou odpověď od podpory a moje peníze (1 500 Kč) se nevracejí.
Mám protokol, který jsem zaplatil, a udělal jsem vše jako v postupu na vaší webové stránce.
https://urbantrend.cz/35954589827/orders/c1259b7cf2d02d457f0d038097d742c3
https://app.fakturoid.cz/urbantrendcz/p/jkCCfLBnQg/UTCZ2020-11260
Odpovězte prosím co nejdříve, jinak si stěžuji.
Na vaší stránce je jasně napsáno, že existuje podpora 24 hodin.
Aleksandra Radovanovic
Dámský kabát s knoflíky - White / XL 20813062-white-xl
Refund my money 1540 CZK for returned orded from https://urbantrend.cz/
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.