Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jsem vaším zákazníkem, můj zákaznický účet je 360969346. Podle vyúčtování, které mi měsíčně docházejí a která řádně splácím, mám mít přístup na internet HD stříbrný 8041391418 a O2 TV bronzová 8041391419. Připojení na internet mi funguje ale připojení k O2 TV se mi nedaří, na moji e-mailovou adresu viz refer. údaj dostávám od vás sdělení, že k této e-mailové adrese neexistuje zákaznický účet.
Prosím o laskavé sdělení jak mám díle postupovat, aby mé připojení k o2 TV bylo funkční.
S pozdravem
Ing. Miroslav Mikšovský,CSc.
Připojení k o2 TV z internetové adresy miksovsky20@seznam.cz
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
dle prověření situace nemáte dokončenou registraci do Moje O2 (nemá to spojitost s vyúčtováním). Registrace se provádí na prodejně, avšak v rámci individuálního řešení, to zde zařídíme. Můžete nám prosím, poslat celé datum narození do sekce neveřejného údaje?
Děkuji.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Guru pro Social Media
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.