Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V CCC v Campuse Square v Brne som si kúpila začiatkom ledna topánky. Do konca toho istého mesiaca sa mi na päte oboch topánok začala odlepovať podrážka. Odniesla som ich teda na reklamáciu. Tá mi bola uznaná a vybavená po mesiaci. Topánky som ale už nenosila lebo bolo relatívne teplo. Začala som ich nosiť až v září. Vtedy sa situácia opäť zopakovala. Topánky som nenosila ani mesiac a opäť som ich dávala na reklamáciu tentoraz sa podrážka odlepovala v prednej časti. Pri zadávaní reklamácie som zaznačila že si prajem aby sa mi vrátila cena topánok nechcela som v CCC kupovať ďalší tovar. Mesiac sa mi nikto neozval - v prvom prípade mi prišla smska. Tak som po mesiaci prišla do predajne sama. Pani predavačka mi povedala že mi volali (čo nebola pravda) a že reklamáciu mi uznali a mám si vybrať iný tovar v hodnote spomínaných topánok. Keď som sa jej spýtala že prečo si mám vybrať iný tovar keď som chcela peniaze mi odpovedala že to sú len moje subjektívne pocity a že oni to neberú v úvahu pri riešení reklamácie. Môže spoločnosť postupovať takýmto spôsobom že ignoruje želanie zákazníka ktorý si zakúpil tovar?
boty - vycházkové model Jennifer, č. kód: 2220162700381, artikl: WS 0045C - 2
vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě by spotřebitelka měla nárok na odstranění vady. Odtranění probíhá ve formě opravy nebo výměny. V případě, že by nebylo možné vadu odstranit, by na řadu přišla výměna zboží. K tomu je důležité zdůraznit, že výměnou zákon rozumí výměnu zboží za stejný kus bez vady. Nelze spotřebitelku nutit, aby si vybrala úplně jinou obuv. Není-li výměna za stejný kus možná, má spotřebitelka právo na odstoupení od kupní smlouvy, tedy na vrácení kupní ceny, kterou prodávajícímu uhradila.
Společnost je také povinna spotřebitelku o vyřízení reklamace informovat. Pokud by spotřebitelka od smlouvy odstoupila z důvodu marného uplynutí lhůty, společnost by musela prokázat, že se informační povinnost pokusila splnit, pokud by neakceptovala odstoupení.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.